شناسهٔ خبر: 29385807 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صنعت بیمه | لینک خبر

15 هزار مازندرانی پارسال بیمه اجتماعی شدند

ابراهیمی گفت: در سال قبل ۱۰ هزار نفر برای بیمه اجتماعی داشتیم اما نسبت به جذب ۱۵ هزار نفر در استان و بیمه شدن آنان اقدام کرده ایم.

صاحب‌خبر -
صنعت بیمه -رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت: ۱۵ هزار نفر سال قبل در استان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی قرار گرفتند.

 محمد ابراهیمی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری با اظهار اینکه در مازندران ۴۶ هزار نفر در صندوق بازنشستگی عضویت دارند و از مزایای آن استفاده می کنند افزود: در استان ۶۰۰ هزار نفر نیز از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره می برند.

وی بیمه اجتماعی را یکی از مهمترین توسعه بیان کرد و اظهار داشت: روستایان و عشایر فاقد می توانند با مراجعه به بیمه از مزایا و خدمات بیمه اجتماعی بهره برند.

ابراهیمی گفت: در سال قبل ۱۰ هزار نفر برای بیمه اجتماعی داشتیم اما نسبت به جذب ۱۵ هزار نفر در استان و بیمه شدن آنان اقدام کرده ایم.

عشریه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: نمایشگاه کتاب از ۲۷ تا ۳ آذرماه در مجتمع فرهنگی استان برگزار می شود و کتابگردی، تجلیل از ناشران و مولفان و ایجاد جام باشگاه های کتابخوانی از جمله برنامه ها است.

علیزاده رئیس کتابخانه های ساری نیز سطح زیربنای کتابخانه های شهرستان را بیش از پنج هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: تعداد اعضا از هفت هزار نفر به بیش از ۱۱ هزار نفر رسید که رشد ۵۷ درصدی را در این بخش داشته ایم.

وی افزود: تعداد مراجعه کنندگان کتابخانه های عمومی شهرستان در سال جاری بیش ۲۸۲ هزار نفر بود و ۸۷ هزار جلد کتاب نیز امسال به متقاضیان امانت داده ایم.

برچسب‌ها:

نظر شما