شناسهٔ خبر: 29382591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون عمرانی وزیر کشور:

در ایجاد پروژه‌های جدید چشم و هم‌چشمی نباشد

معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه مدیران نباید در ایجاد پروژه‌های جدید در کشور چشم و هم‌چشمی داشته باشند، گفت: ورزشگاه‌هایی وجود دارد که به محل نگهداری از حیوانات تبدیل شده‌ اما باز هم فشارهایی وجود دارد که در کنار همین ورزشگاه‌ها دوباره پروژه ورزشی جدیدی احداث شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی جمالی‌نژاد پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، گفت: پروژه‌هایی بسیاری در کشور آغاز شدند درحالی‌که هیچ نیازی به آن‌ها نبود.

معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه برای مثال می‌توان به احداث برخی فرهنگسراها اشاره کرد که در نهایت نیز واگذار شدند، افزود: می‌توانستیم به جای هزینه در ساخت فرهنگسراها از ظرفیت مساجد و حسینیه‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران نباید در ایجاد پروژه‌های جدید در کشور چشم و هم‌چشمی داشته باشند، ادامه داد: ورزشگاه‌هایی وجود دارد که به محل نگه‌داری از حیوانات تبدیل شده‌اند اما باز هم فشارهایی وجود دارد که در کنار همین ورزشگاه‌ها دوباره پروژه ورزشی جدیدی احداث شود.

جمالی‌نژاد با تأکید بر اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باید در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: پروژه‌های جدید نیز نباید بدون پشتوانه علمی و بدون برنامه‌ریزی باشند.

معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری یک تکه از بهشت است، استانی زیبا که قطعاً سرمایه‌گذاران زیادی از سرمایه‌گذاری در آن استقبال می‌کنند.

وی در انتها تأکید کرد: در شرایط کنونی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با یک پشتوانه علمی و برنامه‌محور در زمینهٔ پروژه‌های جدید اقدام کنند.

انتهای پیام/خ

نظر شما