شناسهٔ خبر: 29381806 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سردار جعفری:

اقتدار آمریکا رو به زوال است/مبارزه با نظام سلطه فلسفه انقلاب اسلامی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زوال و افول اقتدار آمریکا آغاز شده و به طور حتم به نابودی محض و اتمام این قدرت شیطانی خواهیم رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار سرلشکر«محمد علی جعفری» در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 3 هزار شهید استان که امروز (پنجشنبه 24 آبان) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد، بیان کرد: این جلسات که به یاد شهدا و بزرگداشت شهدا برگزار می شود، اهمیت بسیاری والایی دارد که مقام معظم رهبری فرمودند این جلسات بزرگداشت شهیدان، ادامه حرکت جهادی و ادامه همان شهادت است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: روز به روز باید یاد شهدا و تکریم نام آنها در جامعه ما رواج یابد و اگر اینگونه شد آن زمان مسئله شهادت در جامعه ماندگار می شود و در چنین جامعه ای دیگر شکست وجود نخواهد داشت.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای کنگره ملی 3 هزار شهید قزوین عنوان کرد: از افتخارات استان قزوین این است که مقام معظم رهبری در دیدار اعضای کنگره شهیدان استان، صحبت های مهم، پرمغز و بامحتوایی را بیان فرمودند که بسیار مهم و تعیین کننده است و باید مورد توجه قرار دهیم.

 

سردار جعفری اعلام کرد: مقام معظم رهبری در یکی از دیدارها و فرمایشاتی که داشتند، فرمودند اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا رو به افول زوال است؛ کسی با تجربه تر و باسابقه تر از رهبری در انقلاب اسلامی و یاری امام بنیانگذار کبیر انقلاب نداریم و امروز هم ایشان سکان دار انقلاب هستند و برداشت و تحلیل ایشان از وضعیت شیطان بزرگ و دشمن اصلی انقلاب اسلامی و ملت ایران این است که ما این امر را درک می کنیم که اقتدار و هیمه آمریکا در دنیا رو به افول و زوال است.

 

وی اضافه کرد: آنها که از نعمت ایمان و معنویت برخوردار نیستند و اسلام ناب را نمی شناسند، ممکن است از قدرت های مادی وحشت داشته و تحلیل دیگری داشته باشند ولی این واقعیتی است که اتفاق افتاده و همه خانواده شهدا و مومنان این را درک می کنند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در تاریخ انقلاب افزود: تاریخ 40 ساله انقلاب پر از شکست های پی در پی آمریکا در برابر عزم ملی ایران و پیروزی خون شهیدان بر قدرت های پوشالی غربی و نظام سلطه است.

 

وی توضیح داد: در هشت سال جنگ تحمیلی، آمریکا یی ها صدام را تحریک کردند تا جلوی صدور انقلاب را بگیرند ولی از آنجا که خداوند حامی این حرکت و انقلاب اسلامی است، همین جنگ و هشت سال دفاع مقدس باعث شد انقلاب اسلامی به جهان و منطقه گسترش یابد و امروز شاهد گسترش آن به سرعت در منطقه هستیم و ما هرچه از مقاومت اسلامی و انقلاب اسلامی داریم به برکات دوران دفاع مقدس و اثرات خون شهدا است.

 

سردار جعفری با اشاره به شکست دشمنان در حمله طبس، ناامنی ها در کشور، فتنه 88، تحریم هسته ای، پیاده کردن نقشه جدید خاورمیانه و غیره گفت: امروز اسرائیلی ها با ذلت در برابر مردم در محاصره داخل حاکمیت اسرائیل یعنی غزه به شکست اعتراف کرده و آتش بس اعلام کردند.

 

وی تأکید کرد: دشمنان  در سوریه با وجود بسیار هزینه و اقدام شکست خورده و به این شکست هم اعتراف کردند و در عراق هم شکست نظامی و هم شکست سیاسی خوردند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اعترافات مقامات و کارشناسان آمریکایی و غربی در خصوص شکست در برابر ایران اظهار کرد: یکی از مشاوران بلندپایه آمریکا بیان می کند قطع یقین تهران با تهدید و تحریم های اقتصادی منفعل نمی شود و احتمال دارد مانند تهدیدات دیگر قبلی ما و برخلاف انتظارات ما فشارها نتیجه عکس دهد و این تحلیل آنها است.

 

وی با بیان اینکه آمریکا اقتدار و انسجام قبلی خود را ندارد، افزود: آنها که در این خصوص ابهام دارند و توصیه به مذاکره و کوتاه آمدن در برابر غرب و آمریکا می کنند و هنوز به این باور نرسیدند و شرایط بسیار برجسته و پرقدرت امروز انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و ملت ایران را قبول ندارد به این دلیل است که گوش شنوا ندارند.

 

سردار جعفری گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری این پیام ها را اگر درست بشنوند دیگر گرایش به شرق، غرب، کفر و الحاد وجود ندارد و ضعف ها برطرف و روحیه ها قوی و ترسی از دشمن وجود ندارد و دیگر حزن و اندوهی به دل راه نمی دهیم و این پیام شهدا است که به ما رسیده و می رسد و هر روز این پیام در فضای عطرآگین ایران طنین انداز است و باید گوش ما شنوا بوده و اینها را بشنویم.

 

وی خاطر نشان کرد: همه این آثار و دستاورهای بزرگ حاصل خون شهدا است و خداوند متعال را سپاسگذاریم یاد شهدا در جامعه ما بیشتر می شود و امروز شهدا به الگو و اسوه های جامعه ما تبدیل شدند و جوانان امروز ما هم این راه را به خوبی درک کردند و پیام ها را به خوبی می شنوند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طرح این سوال که مبارزه با دشمن و استکبار تا چه زمانی ادامه دارد، بیان کرد: امام خمینی (ره) فرموده اند: نکته مهمی که همه ما باید به آن توجه کنیم و آن را اصل و اساس سیاست خودمان با بیگانگان قرار دهیم، این است که دشمنان ما و جهانخواران تا کی و تا کجا ما را تحمل می کنند و تا چه مرزی استقلال و آزادی ما را قبول دارند؛ به یقین آنان (دشمنان) مرزی جز عدول از همه هویت ها و ارزش های معنوی و الهی ما نمی شناسند ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صیهونیست ها و آمریکا در تعقیب ما خوهند بود تا هویت دینی و شرافت مکتبی ما را لکه دار کنند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به ماهیت آمریکا و انقلاب اسلامی، این 2 در تقابل هستند زیرا یکی حق و دیگری باطل است؛ آمریکا رژیمی است که بر اساس سرمایه داری، تبعیض نژادی و خوی استکباری شکل گرفته است و اسلام و مکتب امام حسین (ع) تسلیم آمریکا نمی شود.

 

سردار جعفری افزود: فلسفه انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم، زیر بار زور نرفتن، مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی است که این موارد محور اصلی سیاست خارجی اسلام و حاکمیت اسلام است و ما تا آخرین نفس برای حفظ ارزش های دینی و مکتبی مان مبارزه می کنیم، هر زمانی که آمریکایی ها دست از این ویژگی ها و روحیه بردارند، دشمنی  ما کم می شود که البته این امر محال است.

 

وی یادآور شد: زوال و افول اقتدار آمریکا که مقام معظم رهبری فرمودند آغاز شده و به طور حتم به نابودی محض و اتمام این قدرت شیطانی خواهیم رسید.

 

نظر شما