شناسهٔ خبر: 29366228 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مشارکت ایران در برگزاری رقابت‌های جام جهانی قطر واقعیت دارد؟

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال ایران بحث مشارکت کشورمان در برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را رد کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

غلامحسین زمان آبادی، مشاور فدراسیون فوتبال درباره بحث مشارکت ایران در راه میزبانی قطر در جام جهانی 2022 اظهار داشت: ابتدا باید بگویم بحث مشارکت در راه برگزاری جام جهانی 2022 قطر به هیچ وجه مطرح نیست. طبق تصمیم فیفا قطر به عنوان میزبان جام جهانی انتخاب شده است و تمام بازی های این رقابت ها هم در قطر برگزار می شود به همین دلیل وقتی مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی مطرح می شود به معنی این نیست گه برخی بازی ها در ایران برگزار می شود.

او ادامه داد: ایران این آمادگی را دارد تا از اردو تیم های شرکت کننده در این رقابت ها میزبانی کند آن هم نه آخرین اردو چراکه طبق قانون فیفا اردوی نهایی و محل استقرار تمام تیم های شرکت کننده در جام جهانی در کشور میزبان است.

زمان آبادی درپایان تصریح کرد: آب و هوای جزیره کیش و قشم متناسب با قطر است و این 2 جزیره آمادگی دارند از اردوی تیم های حاضر در جام جهانی میزبانی کنند. بهترین امکانات هم در این 2 جزیره فراهم شده است. ما این آمادگی را هم داریم اگر فیفا اجازه دهد در زمان برگزاری رقابت های جام جهانی میزبان تیم ها باشیم اما فیفا چنین اجازه ای نمی دهد.  بحث مشارکت در راه برگزاری مسابقات مطرح نیست و تنها می توانیم میزبان اردوی تیم های شرکت کننده در جام جهانی باشیم.

 

نظر شما