شناسهٔ خبر: 29348291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان 2018 رومانی؛ پیروزی 3 نماینده ایران و شکست حسین اسدی

مهدی عالیشاه

موفقیت فرنگی کاران ایرانی در دورهای اول!

صاحب‌خبر -

طرفداری- رقابت‌های کشتی قهرمانی فرنگی زیر 23 سال جهان که در شهر بخارست رومانی پیگیری می‌شود وارد مسابقات پنج وزن دوم خود شد و 3 نماینده ایران در دورهای اول موفق به کسب پیروزی شدند. 

مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان از عصر امروز در شهر بخارست رومانی آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند که موفق به کسب 3 پیروزی و یک شکست شدند.

به نقل از فارس، نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر هلاری ماگیسالو از استونی را شکست داد. وی در دور بعد با رضوان آرناوت از رومانی مبارزه می‌کند. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 67 کیلوگرم که 27 نفر شرکت کرده‌اند، حسین اسدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نمایشی ضعیف با نتیجه 10 بر 2 مغلوب کوزوب از اوکراین شد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان در دور اول با نتیجه 12 بر 4 مغلوب راماز زوئیدزه از گرجستان شد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا شانس مبارزه در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز را پیدا کند. در این وزن 21 نفر حضور دارند.

در وزن 82 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، مهدی ابراهیمی در دور اول با نتیجه 10 بر 4 از سد داوید لوسونزی از مجارستان گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه 2 بر 2 مقابل برهان آکبوداک از ترکیه به برتری رسید. ابراهیمی در این مرحله به مصاف نیکو اویوک از رومانی می‌رود.

در وزن 97 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 2 بر یک مجیا کاستلو از هندوراس را شکست داد. وی در دور سوم به مصاف یوتا نارا از ژاپن می‌رود.

نظر شما