شناسهٔ خبر: 29329654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حذف سه فرنگی کار ایران از پیکارهای امیدهای جهان

تهران - ایرنا - «رضا خدری»، «سید محمد چوبچیان» و «مهدی فلاح» فرنگی کاران وزن های 55، 77 و 87 کیلوگرم ایران از دور رقابت های قهرمانی زیر 23 سال جهان در رومانی حذف شدند و میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رقابت های کشتی فرنگی و آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان از 21 تا 27 آبان ماه در شهر «بخارست» پایتخت رومانی برگزار می شود.
مسابقات مقدماتی اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی امروز (دوشنبه) از ساعت 12 به وقت ایران آغاز شد و رقابت های رده بندی و فینال نیز سه شنبه شب برگزار می شود.
در وزن 55 کیلوگرم «رضا خدری» در همان دور نخست با نتیجه 4 بر صفر مغلوب «بالبایی دوردوکوف» از قرقیزستان شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی، وی از دور رقابت ها حذف شد.
در وزن 63 کیلوگرم «میثم دلخانی» در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر از سد «ایهور بلیاک» از بلاروس گذشت و در دور دوم هم با نتیجه 5 بر 4«ممدوف» از جمهوری آذربایجان را پشت سر گذاشت و به جمع چهار نفر برتر راه یافت.
دلخانی فرنگی کار شیرازی کشورمان در این مرحله با نتیجه 6 بر 3 مغلوب «اندو» از ژاپن شد و از راهیابی به فینال بازماند و فردا شب برای کسب مدال برنز باید به مصاف حریف خود برود.
در وزن 77 کیلوگرم «سید محمد چوبچیان» پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 14 بر 6 مغلوب «ساجان» از هند شد و با توجه به شکست ساجان در مرحله نیمه نهایی چوبچیان از دور مسابقات کنار رفت.
در وزن 87 کیلوگرم «مهدی فلاح» فرنگی کار اهل شهر ری در دور نخست «اینوت کاراس» از رومانی را با نتیجه 13 بر 4 شکست داد، اما در دور بعد با نتیجه 5 بر 3 مغلوب «قاضی خلیل اف» از روسیه شد و فلاح نیز با توجه به شکست خلیل اف در این مرحله سومین نماینده حذف شده ایران در این مسابقات شد.
در وزن 130 کیلوگرم نیز «علی اکبر یوسفی» پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر یک مغلوب «زویادی پاتاریدزه» قهرمانان جوانان جهان و دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از گرجستان شد که این حریف گرجستانی به فینال راه یافته و یوسفی فردا (سه شنبه) در جدول شانس مجدد باید به مصاف «لابازانوف» از روسیه برود.
ورزشی**1067**شبس**1613

نظر شما