شناسهٔ خبر: 29345772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف ۱۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق از ابتدای سال در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، سردار کامرانی صالح در مراسم معارفه فرمانده انتظامی اسدآباد همچنین با اشاره به کاهش تصادفات در ایام اربعین در استان گفت : در اربعین حسینی همدان یکی از امن ترین استانهای کشوراز لحاظ ایمنی بود که با وجود اینکه تعداد ترددها ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده بود ولی تصادفات کاهش چشمگیری داشت.

او از افزایش ۴ برابری تخلفات سایبری و فضای مجازی در استان خبر داد و تاکید کرد : ۸۵ درصد این جرایم با اطلاعات علمی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از شش تن انواع مواد مخدر و دستگیری هفت هزار نفر در زمینه فروش مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد : با تلاش شبانه روزی پلیس استان همدان برای سوداگران مرگ نامن شده است.

سردار کامرانی صالح از افزایش ۴۰ درصدی سرقت ها در سال جاری هم خبر داد و گفت : پلیس فتا از طریق راههای علمی و تحقیقاتی بر سارقان اشراف کامل دارد.

در ادامه فرماندار اسدآباد هم گفت: کمتر از دو درصد جرایم استان مربوط به اسدآباد است و این نشان از همدلی و وحدت درون شهرستانی و تلاش شبانه روزی پلیس دارد.

آقای حمیدوند با تشکر از سرهنگ جمشیدی فرمانده سابق شهرستان افزود: با تلاش پلیس شهرستان سرقت ها ۲۸ درصد و دستگیری ها بیش از ۴ برابر افزایش داشته است.

او همچنین کاهش ۱۴۲ درصدی نزاع های دسته جمعی و افزایش ۲۳ درصدی کشفیات مواد مخدر و افزایش بیش از ۴ برابری دستگیری ها را نشان از در صحنه بودن پلیس دانست.

در پایان از زحمات سه ساله سرهنگ جمشیدی قدردانی و سرهنگ یاری به سمت فرمانده انتظامی شهرستان معرفی شد.

کشف ۱۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان کشف ۱۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان کشف ۱۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان کشف ۱۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان کشف ۱۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان کشف ۱۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان کشف ۱۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان کشف ۱۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان

نظر شما