شناسهٔ خبر: 29308125 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیش بازی نفت مسجد سلیمان-صنعت نفت آبادان؛ جز برد، چیزی به درد دو زردپوش خوزستان نمی‌خورد!

احسان ولی دوست

تیم نفت مسجد لیمان میزبان آبادانی ها است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر خلیج فارس، تیم های نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

هفته دوازدهم لیگ برتر

نفت مسجد سلیمان-صنعت نفت آبادان

یکشنبه 20 آبان ماه

ساعت 15:30

ورزشگاه شهید بهنام محمدی

تیم داوری: روح اله شریفی، هادی طوسی، فرزاد بهرامی، جواد محمدی

وضعیت دو تیم

بازی در حالی برگزار می شود که شاهد رویارویی دوباره 2 تیم خوزستانی در لیگ برتر هستیم. دو تیمی که به مانند سایر تیم های خوزستانی خیلی شرایط خوبی ندارند.

نفت مسجد سلیمان با هدایت علیرضا مرزبان هم اکنون با تنها 7 امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و به جز پیروزی و کسب 3 امتیاز، هیچ نتیجه دیگری دردی از دردهایش را دوا نمی کند. تیم مسجد سلیمان در صورت پیروزی می تواند جایگاهش در جدول را بهبود ببخشد و قطعا گرفتن 3  امتیاز در برابر هواداران خودی، روحیه تیم و هواداران را نیز بالا می برد. شاگردان مرزبان در بازی های گذشته شان علی رغم اینکه خیلی خوب امتیاز نگرفته اند اما عملکرد خوب و قابل توجهی به لحاظ فنی داشته اند و بدین ترتیب هواداران مسجدسلیمان می توانند به تیمشان در ادامه فصل امیدوار باشند. آن ها در هفته یازدم موفق شدند استقلال خوزستان را در اهواز متوقف کنند و 3 امتیاز مهم بگیرند. پیش از آن پدیده صدرنشین به سختی توانسته آن ها را شکست دهد. قطعا تیم نفت مسجدسلیمان در بازی امروز برای بردن بازی خواهد کرد.

در سوی دیگر میدان صنعت نفت آبادان قرار دارد. تیم پائولو سرجیو در این فصل از رقابت های لیگ برتر به مانند فصول گذشته نبوده و نتایج مناسبی کسب نکرده است. صنعت با 11 امتیاز در رتبه دهم لیگ برتر قرار دارد. البته که کسب این 3 امتیاز صنعت را چند پله در جدول بالاتر می برد. نزدیک بودن رقابت های لیگ به صنعت این اجازه را داده که بتواند در صورت بازگشت به روندی مناسب، به فصل بازگردد. آبادانی در 4 بازی گذشته شان شکست نخورده اند و روند بهتری را در پیش گرفته اند. آن ها قطعا در این دیدار برای کسب 3 امتیاز بازی می کنند چرا که شاید دیگر پائولو سرجیو خیلی زمان برای عدم موفقیت نداشته باشد. 

تقابل های اخیر دو تیم

صنعت نفت آبادان-نفت مسجد سلیمان

محرومان دو تیم

نفت مسجد سلیمان:_____

صنعت نفت آبادان: حسین بغلانی

نظر شما