شناسهٔ خبر: 66710771 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدافع تیم فوتبال بانوان سپاهان:

پیشنهادات را باتوجه به اولویت بودن سپاهان بررسی می‌کنم

مدافع تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: هفته آینده اردو تیم ملی برای بازی با بلاروس داریم و پس از آن با توجه به پیشنهاداتم با اولویت سپاهان بررسی خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _جمعه بیست‌وهشتم اردیبهشت_ مراسم اختتامیه لیگ‌های استان و کشوری فوتبال، فوتبال‌ساحلی و فوتسال همچنین تجلیل از فعالان حوزه رسانه در سالن همایش‌های کوثر با حضور جمعی از مسئولان و مدیران هیئت فوتبال و باشگاه‌های خصوصی و دولتی استان اصفهان برگزار شد.

فاطمه عادلی در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لیگ بانوان همانند هر سال مهرماه شروع می‌شود. هنوز زمان زیادی مانده و هیچ تیمی استارت نزده است. هفته آینده اردو تیم ملی برای بازی با بلاروس داریم و پس از آن با توجه به پیشنهاداتم با اولویت سپاهان بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: فکر می‌کنم هنوز تصمیم برای بستن تیم قهرمان گرفته نشده و ما قطعاً دل‌مان می‌خواهد قهرمانی را کسب کرده و راهی جام باشگاه‌های آسیا شویم. ضعف فوتبال زنان زیاد است. باید به‌صورت تیم حرفه‌ای به آن نگاه شود و راه زیادی در پیش داریم. امیدوارم با مدیرعامل جدید شاهد پیشرفت و توسعه فوتبال بانوان باشیم.

نظر شما