شناسهٔ خبر: 29300577 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته اول؛

شکست مس و ملوان و توقف فجرسپاسی/ نصرتی اکسین و سرخپوشان

هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته اول کشور با ۷ بازی برگزار شد که در یکی از حساس ترین بازیهای امروز سرخپوشان پاکدشت موفق شد میزبانش مس کرمان را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر با ۷ بازی برگزار شد که طی این بازیها بادران در خانه بر ملوان انتهای جدولی غلبه کرد، آلومینیوم در اراک کارون اروند خرمشهر را شکست داد، نود در ارومیه بر قشقایی غلبه کرد، اکسین بعد از هفته ها ناکامی، با محمد نصرتی سرمربی موقتش بر خونه به خونه غلبه کرد، فجر سپاسی و شهرداری تبریز مقابل هم متوقف شدند و مس کرمان در دیداری حساس مغلوب میهمانش پرسپولیس پاکدشت شد.

در حساس ترین بازی امروز پرسپولیس پاکدشت که با فرهاد کاظمی یک مدعی جدی برای صعود به لیگ برتر است مقابل یک مدعی دیگر، مس کرمان صدرنشین فعلی مسابقات، در کرمان به میدان رفت و در دیداری پرگل میزبانش را با شکست ۳ بر یک مغلوب کرد. 

بادران نیز در دیداری نزدیک مقابل میهمان انتهای جدولی اش ملوان به برتری دو بر یک رسید. نود ارمیه هم توانست با نتیجه ۲ بر یک میهمانش قشقایی شیراز را با شکست بدرقه کند و اکسین البرز بعد از هفته ها ناکامی، با مربی جدیدش محمد نصرتی مقابل خونه به خونه به پیروزی یک بر صفر رسید.

فجر شهید سپاسی هم در خانه به نتیجه ای بهتر از توقف صفر-صفر برابر شهرداری تبریز دست نیافت تا بعد از مجید صالح هم این تیم همچنان مشکلاتی داشته باشد.

نتایج هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر به شرح زیر است؛

* بادران ۲ - ملوان یک
گلها: شهاب کرمی و مجتبی محبوب مجاز (بادران) شهریار مقانلو (ملوان)

* آلومینیوم اراک ۲ - کارون اروند خرمشهر یک
گلها: ایمان صفا ۲ گل (آلومینیوم) محمد جواد محمدی (کارون اروند)

* نود ارومیه ۲ - قشقایی شیراز یک
گلها: امیر حسین نادم و فرشاد اسدی (نود) علی حسامی (قشقایی)

* اکسین البرز یک - خونه به خونه صفر
گل: سید محسن حسینی

* فجر سپاسی صفر - شهرداری تبریز صفر

* مس کرمان یک - سرخپوشان پاکدشت ۳
گل ها: مهدی تیکدری (مس) محمد امینی، حسین فاضلی و حسین امامیان (پرسپولیس)

* شهرداری ماهشهر یک - مس رفسنجان صفر
گل:
سیدایمان موسوی 

نظر شما