شناسهٔ خبر: 29252963 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

سيدجلال حسيني: هواداران مانند يک بازيکن باشند و انرژي خود را هدر ندهند/ بايد همزمان 2 کار سخت را انجام دهيم

سيدجلال حسيني، کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس از تماشاگران اين تيم درخواست کرد که تا آغاز ديدار مقابل کاشيما آنتلرز ژاپن، انرژي خود را تلف نکنند.

صاحب‌خبر -

سيدجلال حسيني در گفت‌وگو با سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) درباره حضور هواداران تيم فوتبال پرسپوليس در ديدار فردا (شنبه) اين تيم مقابل کاشيما آنتلرز ژاپن اظهار داشت: آنها اهميت بسياري دارند و هميشه کنار ما بوده‌اند، به خصوص امسال و زماني که در شرايط سختي قرار داشتيم. آنها در مسابقات مختلف همانند بازوي قدرتمند ما عمل و هرگز ما را رها نکرده‌اند. ما با حمايت هواداران به فينال ليگ قهرمانان آسيا رسيده‌ايم.

وي ادامه داد: هنوز 90 دقيقه باقي مانده و اين آخرين فرصت براي هواداران است. از آنها مي‌خواهم همانند يک بازيکن باشند و پيش از آغاز بازي، انرژي خود را تلف نکنند. ما،‌ بازيکنان و هواداران بايد کنار هم با تمام انرژي کار را آغاز کنيم. از هواداران مي‌خواهيم انرژي خود را هدر ندهند، چون به اين انرژي در طول مسابقه نياز داريم.

«مهمترين نکته اين است که گلي دريافت نکنيم و همزمان بايد به گل برسيم.»، کاپيتان تيم پرسپوليس با بيان اين جمله تصريح کرد: ما بايد همزمان دو کار سخت را انجام دهيم. با اين حال ما هواداران‌مان را کنارمان داريم و ما بايد انگيزه زيادي داشته باشيم. با سخت کار کردن و درک شرايط، بايد از دقيقه اول مسابقه خيلي خوب بازي کنيم.

حسيني با اشاره به کار مشکل پرسپوليس مقابل شاگردان گو اويوا خاطرنشان کرد: تنها قول مي‌دهم بيشترين تلاشم را براي ارائه بهترين عملکرد خود ارائه کنم. اين يک ديدار بسيار سختي براي دو تيم به شمار مي‌رود، به خصوص براي ما. چون بايد دو گل بزنيم و گلي دريافت نکنيم تا با کاشيما آنتلرز به تساوي برسيم. اين کار بسيار سختي است و به انرژي زيادي نياز دارد. اميدوارم هواداران، اين انرژي را به ما تزريق کنند تا ما، اين بازي را از ابتدا بسيار قدرتمند آغاز کنيم.

به گزارش سايت رسمي روزنامه نود، تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 18 فردا در ديدار برگشت فينال ليگ قهرمانان آسيا و در ورزشگاه آزادي، به مصاف کاشيما آنتلرز ژاپن مي‌رود. ديدار رفت دو تيم با برتري 2 بر صفر آنتلرز خاتمه يافت.

نظر شما