شناسهٔ خبر: 29251653 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سیدجلال حسینی: هواداران مانند یک بازیکن باشند و انرژی خود را هدر ندهند/ باید همزمان ۲ کار سخت را انجام دهیم

R1402/P1015145/S3,27/CT10

سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از تماشاگران این تیم درخواست کرد که تا آغاز دیدار مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن، انرژی خود را تلف نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره حضور هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار فردا (شنبه) این تیم مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن اظهار داشت: آنها اهمیت بسیاری دارند و همیشه کنار ما بوده‌اند، به خصوص امسال و زمانی که در شرایط سختی قرار داشتیم. آنها در مسابقات مختلف همانند بازوی قدرتمند ما عمل و هرگز ما را رها نکرده‌اند. ما با حمایت هواداران به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: هنوز 90 دقیقه باقی مانده و این آخرین فرصت برای هواداران است. از آنها می‌خواهم همانند یک بازیکن باشند و پیش از آغاز بازی، انرژی خود را تلف نکنند. ما،‌ بازیکنان و هواداران باید کنار هم با تمام انرژی کار را آغاز کنیم. از هواداران می‌خواهیم انرژی خود را هدر ندهند، چون به این انرژی در طول مسابقه نیاز داریم.

«مهمترین نکته این است که گلی دریافت نکنیم و همزمان باید به گل برسیم.»، کاپیتان تیم پرسپولیس با بیان این جمله تصریح کرد: ما باید همزمان دو کار سخت را انجام دهیم. با این حال ما هواداران‌مان را کنارمان داریم و ما باید انگیزه زیادی داشته باشیم. با سخت کار کردن و درک شرایط، باید از دقیقه اول مسابقه خیلی خوب بازی کنیم.

حسینی با اشاره به کار مشکل پرسپولیس مقابل شاگردان گو اویوا خاطرنشان کرد: تنها قول می‌دهم بیشترین تلاشم را برای ارائه بهترین عملکرد خود ارائه کنم. این یک دیدار بسیار سختی برای دو تیم به شمار می‌رود، به خصوص برای ما. چون باید دو گل بزنیم و گلی دریافت نکنیم تا با کاشیما آنتلرز به تساوی برسیم. این کار بسیار سختی است و به انرژی زیادی نیاز دارد. امیدوارم هواداران، این انرژی را به ما تزریق کنند تا ما، این بازی را از ابتدا بسیار قدرتمند آغاز کنیم.

 

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 فردا در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه آزادی، به مصاف کاشیما آنتلرز ژاپن می‌رود. دیدار رفت دو تیم با برتری 2 بر صفر آنتلرز خاتمه یافت.

انتهای پیام/

نظر شما