شناسهٔ خبر: 28997415 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یمن|شلیک ۳ موشک زلزال به مواضع ارتش سعودی در جیزان

R36355/P36355/S8,90,1115/CT10

منابع یمنی از موفقیت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در شلیک سه موشک زلزال به مواضع نظامیان سعودی در جیزان در پاسخ به جنایات ضد بشری عربستان و متحدانش در یمن خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، المسیره گزارش داد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی سه فروند موشک زلزال 1 به مواضع و تجمعات نظامیان سعودی در الخوبه واقع در منطقه جیزان عربستان شلیک کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی همچنین یک خودروی نظامی متجاوزان را در شرق کوه الدود با توپخانه هدف قرار دادند.

همچنین نظامیان سعودی در کمین محکم ارتش  و کمیته‌های مردمی یمن در موقعیت محوله در جیزان گرفتار شدند که شماری از آنها کشته و یا زخمی شدند.

عملیات موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به جنایات پیاپی رژیم سعودی و متحدان و مزدورانش علیه ملت یمن صورت گرفته است، در جنایت  اخیر سعودی‌ها در الحدیده ده‌ها غیرنظامی شهید و زخمی شدند.

لیز گراندی هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای به جنایت اخیر رژیم سعودی در بمباران بازاری در الحدیده واکنش نشان داد و اعلام کرد در حمله ائتلاف سعودی به اماکن بسته بندی سبزی در المسعودی در بخش بیت الفقیه الحدیده،‌21 غیرنظامی جان باخته و 10 نفر دیگر زخمی شدند.

وی همچنین به شهادت سه غیرنظامی و زخمی شدن 6 نفر دیگر در حمله متجاوزان سعودی به سه خودرو در جاده هفتم جولای در بخش الحالی بندر الحدیده واکنش نشان داد و گفت غیرنظامیان بهای هولناکی را می‌پردازند و این سومین بار در ماه جاری است که جنگ تلفات سنگینی در الحدیده به دنبال داشته است، به گفته وی یمن با بزرگترین گرسنگی روبرو است. گراندی خواستار به کارگیری تمام امکانات و تلاش‌ها برای نجات 14 میلیون یمنی از خطر گرسنگی شد.

انتهای پیام/

نظر شما