شناسهٔ خبر: 28947273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

خدمت رسانی ۱۰۰ غرفه به جاماندگان اربعین حسینی در جنوب تهران

ری- شهردار منطقه ۲۰ تهران از خدمت رسانی ۱۰۰ غرفه به جاماندگان اربعین حسینی در جنوب تهران خبر داد و گفت: ۵۶ ایستگاه صلواتی، آموزشی و خدماتی در مسیر راهپیمایی برپا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد افشار ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین در جنوب تهران گفت: در منطقه ۲۰ خیابان های فدائیان اسلام، شهید رجایی، ورامین و دسترسی های بزرگراهی پیرامون حرم مطهر از جمله مسیرهای پیاده روی روز اربعین هستند.

وی افزود: ۴۴ ایستگاه صلواتی، آموزشی و خدماتی، سلامت محور و آموزش شهروندی در محور فدائیان اسلام، ۶ ایستگاه فرهنگی در محور شهید رجایی و ۶ ایستگاه صلواتی در خیابان ورامین مستقر خواهند شد، که این اقدامات فرهنگی و تبلیغی با استفاده از ظرفیت شهروندان، تشکل های مردمی و هیات های مذهبی انجام شده است.

شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی، تهیه و توزیع آثار فرهنگی با محتوای آموزشی آداب و زیارت اربعین، تهیه و توزیع بروشورهای اطلاع رسانی خدماتی، اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی و معرفتی ویژه اربعین و ساماندهی حضور طلاب و روحانیون در مسیر راهپیمایی تدارک دیده شده است و هویت بخشی سیمای بصری شهر با مضامین حسینی در مسیر راهپیمایی با نصب پرچم و ریسه های مشکی و بنرهای اطلاع رسانی از جمله اقدامات تبلیغی این راهپیمایی بزرگ است.

افشاری از استقرار نیروهای شهربان و مدیریت بحران در مسیر راهپیمایی اربعین خبر داد و گفت: تعبیه تانکرهای آب و سرویس های بهداشتی، استقرار خودروهای حمل زباله، جانمایی مخازن و اکیپ های پسماند خشک در مجاورت تمامی ایستگاه ها، توزیع نایلون های جمع آوری زباله در طول مسیر انجام می شود.

نظر شما