شناسهٔ خبر: 28941721 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

وزير کشور در جلسه ستاد اطلاع رساني وتبليغات اقتصادي؛

شاهد ثبات و آرامش نسبي در بازار هستيم

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- وزير کشور: رويکرد‌هايي که ثبات و آرامش نسبي در بازار را فراهم کرده بايد استمرار يابد.
به گزارش خبرگزاري آريا، عبدالرضا رحماني فضلي در چهارمين جلسه ستاد اطلاع رساني وتبليغات اقتصادي کشور، ضمن تأکيد بر اهميت انعکاس واقعي روند عادي و جاري کشور در همه بخش ها و عرصه ها، بر ضرورت تحليل و تبيين دقيق شرايط اقتصادي و همچنين جلب مشارکت مردم براي استمرار فضاي آرام و پر رونق کسب و کار و مقابله با جريان سازي هاي مخرب رسانه هاي معاند تأکيد کرد.
رئيس ستاد اطلاع رساني وتبليغات اقتصادي کشور از برگزاري نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه، مديران رسانه ها و فعالان احزاب و تشکل هاي سياسي در آينده نزديک براي تبيين سياست ها و روند فعاليت هاي ستاد خبر داد.
چهارمين جلسه ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي کشور شامگاه دوشنبه 30 مهر ماه به رياست ­رحماني فضلي ­و با حضور اعضاي ستاد، در محل وزارت کشور برگزار شد.
در اين جلسه، ضمن مرور برخي اقدامات مهم دستگاه ها در هفته اخير از جمله؛ تسويه کل مطالبات کشاورزان گندم کار تا پايان وقت امروز، خدمات ارائه شده براي تأمين ارز مورد نياز زائرين اربعين و اقدامات در حال اجرا براي حذف مقررات اقتصادي معارض و رفع موانع رونق فضاي کسب و کار، مهمترين اخبار و جريان هاي خبري هفته اخير در حوزه اقتصادي مطرح و مورد بررسي و تصميم گيري قرار گرفت.
در چهارمين جلسه ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي کشور، پيش نويس سياست هاي اطلاع رساني ستاد در 15 بند ارائه شد و پس از بحث و بررسي و اصلاح، کليات آن به تصويب رسيد.
در اين جلسه، همچنين برخي از مهمترين مصاديق عدم رعايت مصالح عمومي و منافع ملي در رسانه ها مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد اين موضوعات در وهله نخست در دبيرخانه ستاد با رويکرد ايجابي و اقناعي و از طريق گفتگو با رسانه ها پيگيري و تذکر لازم داده شود و در موارد خاص بر اساس چارچوب اختيارات ستاد از طريق کارگروه حقوقي و قضائي مورد رسيدگي و پيگيري قانوني در مراجع حقوقي و قضائي قرار گيرد.

نظر شما