شناسهٔ خبر: 28929763 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قبل از دیدار با پرسپولیس؛

السد در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی تمرین کرد

تهران- ایرنا- آخرین تمرین تیم فوتبال السد قطر برای بازی با پرسپولیس در چارچوب دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، اتوبوس اعضای تیم فوتبال السد دقایقی قبل از پایان تمرین پرسپولیس وارد ورزشگاه آزادی شد و نفرات سرشناسی مثل «ژاوی هرناندز»، «گابی هرناندز» و «بغداد بونجاح» مورد استقبال اندک افراد حاضر در ورزشگاه آزادی قرار گرفته و در کنار برخی از آنها عکس یادگاری انداختند.
بازیکنان السد پس از اینکه وارد زمین شماره یک ورزشگاه آزادی شدند، دقایقی بر روی چمن راه رفته که باعث تعجب حاضرین شدند.
تمرین السد با 5 دقیقه تاخیر شروع شد و به این دلیل ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای.اف.سی) به نمایندگان رسانه های گروهی اجازه دادند 5 دقیقه بیشتر در محل تمرین این تیم قطری بمانند.
در حالی که بازیکنان السد قطر در حال تمرین کردن بودند در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی کارگران مشغول تعمیر قسمت هایی از جایگاه تماشاگران بودند.
تمرین تاکتیکی السد قطر بیشتر به سانتر از جناحین و حرکت در عمق اختصاص داشت. هر گاه «ژاوی» و «گابی» صاحب توپ می شدند، سعی می کردند توپ را به عمق بفرستند.
در بازی تمرینی السد «بغداد بونجاح» با ضربه ای محکم از وسط زمین توپ را شوت کرد که ضربه دیدنی او به دیرک دروازه برخورد کرد.
دروازه بان محروم السد قطر در نقش مربی گلر حاضر شد و وظیفه گرم کردن دروازه بان های تیمش را برعهده داشت.
اعضای تیم السد با لباس سبز رنگ در تمرین امروز حضور پیدا کرده و برنامه‌های تاکتیکی خود را زیر نور پروژکتورهای استادیوم آزادی اجرا کردند.
دوربین شبکه بین‌اسپورت در تمرین امروز حاضر بود و با مدیر تیم فوتبال السد گفت‌وگو کرد. به گفته نماینده AFC در حاشیه تمرین بازیکنان و سرمربی این تیم حق مصاحبه ندارند و فقط مدیر این تیم می‌تواند با نمایندگان رسانه‌ها گفت‌وگو کند ضمن آنکه شرایط در مسابقه فردا هم به همین شکل است و بازیکنان این تیم تنها می توانند با شبکه بین‌اسپورت مصاحبه کنند.
دیدار رفت تیم های پرسپولیس و السد قطر در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ساعت 18 و 30 دقیقه فردا (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ورزشی **ع.ک**م.ت**9129

نظر شما