شناسهٔ خبر: 28924141 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعزام ۴۰ هزار مددجو کمیته‌امداد به پیاده‌روی اربعین

کمیته امداد امام خمینی (ره)

معاون فرهنگی کمیته‌امداد درباره اعزام مددجویان به پیاده روی اربعین حسینی امسال گزارشی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسین احمدیان، معاون فرهنگی کمیته امداد با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی در سال‌های اخیر توسط عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) با شور و شوق ویژه‌ای انجام می‌شود گفت: کمیته امداد در طی این سال‌ها برای حضور اقشار نیازمند تحت حمایت این نهاد در راهپیمایی پر شور و عظیم اربعین حسینی مشارکت می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۳۲ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در پیاده روی اربعین شرکت کردند افزود: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده امسال حدود ۴۰ هزار نفر از مددجویان در پیاده روی اربعین حسینی شرکت خواهند کرد.

احمدیان با اشاره به اینکه تمامی مددجویانی که در پیاده روی اربعین حسینی شرکت می کنند از کمک هزینه سفر زیارتی بهره مند می‌شوند گفت: سرانه پرداختی به هر نفر با توجه به بعد مسافت، محرومیت منطقه و همچنین داشتن مدارک مورد نیاز سفر متفاوت و از ۳۷۰ هزار تومان تا ۷۰۰ هزار تومان است.

معاون فرهنگی کمیته امداد با اشاره به وضعیت مالی و روحی مددجویان زلزله زده غرب کشور گفت: به مددجویان مناطق زلزله زده غرب کشور مبلغ ۴۰۰ هزار تومان کمک هزینه سفر پرداخت می شود.

احمدیان با اشاره به اینکه اولویت اعزام مددجویان برای پیاده‌روی اربعین حسینی باکسانی است که تاکنون به عتبات و عالیات مشرف نشده‌اند گفت: در قالب طرح شوق زیارت، این دسته از مددجویان در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خداوند و کمک خیران امکان سفر آنان به عتبات عالیات فراهم شود.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد،معاون فرهنگی کمیته امداد با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد گفت: این طرح برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندانی که تابه‌حال به سفرهای زیارتی مشرف نشده‌اند راه‌اندازی شده است و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۸۸۸۸ *۸۸۷۷* یا به سایت شوق زیارت به آدرس:shogheziarat.ir  مراجعه و از نحوه پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما