شناسهٔ خبر: 28904930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رونمایی از پوستر‌های پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت

با حضور اهالی هنر و خانواده شهیدان شیروانیان و اقدامی از پوستر‌های پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در اصفهان رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان، دبیر جشنواره پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در آیین رونمایی از این پوسترها گفت؛ جشنواره فیلم مقاومت قدیمی ترین جشنواره کشور است که از سال۶۲ تاکنون هر دو سال یکبار برگزار شده است.
محمد خزاعی با اشاره به اینکه پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت از ۵تا۹ آذر با حضور فیلمسازان داخلی و خارجی در تهران برگزار می شود افزود: در جشنواره امسال ۹۰۰ اثر در بخش بین الملل از ۷۳کشور جهان در این جشنواره حضور دارد.
وی گفت: جشنواره امسال از ۱۱بخش رقابتی و جنبی تشکیل شده که در بخش رقابتی شاهد رقابت آثار ملی و بین المللی در حوزه مستند و سینمایی خواهیم بود.

وی تعداد آثار ارسال شده در بخش داخلی و خارجی را ۱۶۵۷ اثر عنوان کرد و گفت: بررسی آثار ایران هراسی و اسلام هراسی، گفتمان فرهنگ انقلاب، آموزش فیلمسازان و معرفی چهره مقاومت سال۲۰۱۸ از دیگر بخش های جشنواره است.
در این مراسم پدرشهید محمدطاها اقدامی کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز از بخش آموزش فیلمسازان این جشنواره ابراز خرسندی کرد و گفت: امروز کشورمان بیش از پیش باید در عرصه های فرهنگی تلاش کند.
سرگرد اقدامی افزود: خانواده شهدا امروز مقاوم تر از همیشه پای ارزش های نظام و انقلاب و رهبری ایستاده اند.
دراین مراسم از پوستر اصلی جشنواره و پوستر بخش عماد مغنیه با موضوع مدافعان حرم رونمایی شد و در پایان از خانواده های شهیدان اقدامی و شیروانیان قدردانی شد.

رونمایی از پوستر‌های پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت رونمایی از پوستر‌های پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت رونمایی از پوستر‌های پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت رونمایی از پوستر‌های پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت رونمایی از پوستر‌های پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت رونمایی از پوستر‌های پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت

 

نظر شما