شناسهٔ خبر: 28900226 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حمله ائتلاف چهارجانبه به داعش در هجین/ شکستن خطرناک ترین دیوار امنیتی داعش

نیروی ائتلاف چهار جانبه به تجمعات تروریستهای داعش در منطقه هجین سوریه حمله کردند و گروه اطلاعات الصقور در عراق توانست خطرناک ترین دیوار امنیتی داعش را بشکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الفرات نیوز، نیروهای ائتلاف چهار جانبه(عراق، روسیه، ایران و سوریه) حملات هوایی دقیقی را بر تجمعات تروریستهای گروهک داعش در منطقه هجین در سوریه اجرا کردند که در نتیجه آن دهها تروریست کشته شدند.

 

«ابوعلی البصری» رئیس گروه اطلاعاتی «الصقور» و مدیرکل اطلاعات و مبارزه با تروریسم در وزارت کشور عراق در گفتگوی رسانه ای تاکید کرد: این گروه ائتلاف چهارجانبه را با اطلاعات دقیق درباره تجمعات و تحرکات عناصر داعش مجهز کرد و این گروه توانست خطرناک ترین دیوار امنیتی داعش را بکشند.

 

البصری افزود: تروریستها برای اجرای عملیات تروریستی در ترکیه و ایران و استان سلیمانیه عراق برنامه ریزی می کردند.

 

وی ادامه داد: سلسله حملات هوایی جنگنده های روسی که براساس اطلاعات و پیگیری های عناصر گروه الصقور اجرا شد، باعث شد تا برنامه های داعش برای نفوذ به عراق و ایران و ترکیه و کشورهای اروپایی و اجرای عملیات از منطقه هجین، رقه و البوکمال سوریه خنثی شود.

 

رئیس این گروه اطلاعاتی تاکید کرد: این گروه از نزدیک برنامه های داعش را رصد می کرد و توانست دهها عملیات تروریستی که نزدیک بود خسارت های انسانی و مادی را در مناطق امن به بار بیاورد، خنثی کند.

 

البصری افزود: داعش برای تقویت حضورش در ترکیه، فرانسه، شرق آسیا و شمال آفریقا برای بازگرداندن فراری ها از مناطق سوریه و عراق برنامه ریزی می کند و هدف از آن بازگرداندن این عناصر برای رویارویی مجدد و اجرای عملیات تروریستی است

 

وی ادامه داد: تروریستی های فراری با تابعیت های مختلف هستند و این گروه سازمان های امنیتی در این کشورها را با دادن اسامی تروریست ها و اطلاعات درباره آنها و مکان های حضورشان تجهیز می کند تا بی گناهان در این کشورها را از عملیات های تروئریستی نجات دهد.

 

مدیرکل اطلاعات بر ضرورت هوشیاری و احتیاط و تشدید نظارت بر افراد مظنون برای جلوگیری از هدف قراردادن مناطق امن و ایجاد امنیت برای زایران تاکید کرد./                                                                                                                     

نظر شما