شناسهٔ خبر: 28888307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ایجاد 2 شهرک صنایع دستی از برنامه های شاخص تبریز 2018 است

مرتضی آبدار روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اداره کل طی تفاهم نامه ای با شرکت شهرک های صنعتی استان و با نظارت استانداری آذربایجان شرقی واحدهای فروش

صاحب‌خبر - مرتضی آبدار روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اداره کل طی تفاهم نامه ای با شرکت شهرک های صنعتی استان و با نظارت استانداری آذربایجان شرقی واحدهای فروش و کارگاهی در شهرک های اشتغال صنایع دستی ایجاد می کند.
وی اظهار داشت: این واحدها به صورت کارگاه های آماده در 2 محل قزلجه میدان تبریز ( باند برگشت اتوبان پیامبر اعظم بعد از تقاطع جاده قدیم) و شهرک صنعتی بعثت در حاشیه آزاد راه تبریز – بازرگان با شرایط و تسهیلات ویژه به فعالان این حوزه اعطا می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی یادآوری کرد: متقاضیان و سرمایه گذاران علاقمند به ایجاد کارگاه های مذکور می توانند از امروز تا هشتم آبان با مراجعه به سایت www.eachto.ir برای دریافت این واحدها ثبت نام کنند.
آبدار ادامه داد: متقاضیان باید پس از دانلود و تکمیل فرم درخواست آن را به آدرس پست الکترونیکی eachto.pr@gmail.com ارسال کرده و یا با مراجعه حضوری به معاونت صنایع دستی استان به آدرس تبریز خیابان امام خمینی، نبش خیابان شهید جدیری، ساختمان صنایع دستی ، فرم درخواست را کنند.
وی گفت: علاقمندان برای اخذ هرگونه اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 33352802 – 33347540- 041 معاونت صنایع دستی استان تماس بگیرند.
به گزارش ایرنا، کلان شهر تبریز از سوی سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال میلادی جاری انتخاب شده است.
8023/518
انتهای پیام

نظر شما