شناسهٔ خبر: 28895500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی:

ایجاد 2 شهرک صنایع دستی از برنامه های شاخص تبریز 2018 است

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: ایجاد 2 شهرک صنایع دستی در قالب سایت اشتغال از برنامه های شاخص تبریز 2018 است.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، مرتضی آبدار افزود: این اداره کل طی تفاهم نامه ای با شرکت شهرک های صنعتی استان و با نظارت استانداری آذربایجان شرقی واحدهای فروش و کارگاهی در شهرک های اشتغال صنایع دستی ایجاد می کند.
وی اظهار داشت: این واحدها به صورت کارگاه های آماده در 2 محل قزلجه میدان تبریز ( باند برگشت اتوبان پیامبر اعظم بعد از تقاطع جاده قدیم) و شهرک صنعتی بعثت در حاشیه آزاد راه تبریز – بازرگان با شرایط و تسهیلات ویژه به فعالان این حوزه اعطا می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی یادآوری کرد: متقاضیان و سرمایه گذاران علاقمند به ایجاد کارگاه های مذکور می توانند از امروز تا هشتم آبان با مراجعه به سایت www.eachto.ir برای دریافت این واحدها ثبت نام کنند.
آبدار ادامه داد: متقاضیان باید پس از دانلود و تکمیل فرم درخواست آن را به آدرس پست الکترونیکی eachto.pr@gmail.com ارسال کرده و یا با مراجعه حضوری به معاونت صنایع دستی استان به آدرس تبریز خیابان امام خمینی، نبش خیابان شهید جدیری، ساختمان صنایع دستی ، فرم درخواست را کنند.

وی گفت: علاقمندان برای اخذ هرگونه اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 33352802 – 33347540- 041 معاونت صنایع دستی استان تماس بگیرند.

کلان شهر تبریز از سوی سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال میلادی جاری انتخاب شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما