شناسهٔ خبر: 28870552 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

صدیقی خبر داد

تمام سلف‌های دانشگاه‌های کشور سال آینده از حالت سنتی خارج می‌شود

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: سال آینده تمام سلف‌های دانشگاه کشور از حالت سنتی درآمده و فضای آبرومندانه برای دانشجویان و آینده سازان کشور ایجاد کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانمشجویان و به نقل از دانشگاه سیستان و بلوچستان، دکتر صدیقی با بیان اینکه شاید بتوان گفت: دانشگاه سیستان و بلوچستان یکی از زیباترین‌ها و مجهزترین دانشگاه‌های کشوراست، اظهار داشت: امیدواریم در سال آینده تمام سلف‌های دانشگاه کشور از حالت سنتی درآمده و فضای آبرومندانه برای دانشجویان و آینده سازان کشور ایجاد کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: بحث ارتقای سطح خوابگاه‌های دانشجویی هم یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که این دانشگاه از این طرح استفاده کرد و رتبه خوابگاه‌های دانشجویی آن بهبود یافته و همکاران ما در صندوق رفاه دانشجویان آمادگی دارند تا انشاالله رتبه خوابگاه‌های این دانشگاه را به دو و یک برسانند.

وی گفت: در حوزه پوشش وام ها‌ی دانشجویی نیزاین دانشگاه رتبه عالی کسب کرده و تمام دانشجویان دکتری دانشگاه سیستان و بلوچستان از این وام بهره‌مند هستند و امیدواریم منابع تخصیص یافته افزایش یابد و دانشجویان دکتری ما دغدغه مخارج و معیشت نداشته باشند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در خصوص زمین چمن با توجه به مشکلات آب، پیش بینی شده ۲۵ دانشگاه را مجهز به چمن مصنوعی کنیم که در این راستا دانشگاه سیستان و بلوچستان هم به زمین چمن مصنوعی تجهیزمی شود.

صدیقی با بیان اینکه در خصوص ارتقای خوابگاه متاهلی نیز برنامه‌هایی در دست اقدام است، گفت: نیاز جدی یک دانشگاه که میخواهد در تراز بین‌المللی ارتقا یابد، جذب دانشجویان بین المللی است که این دانشگاه به همان سو پیش می‌رود.

رئیس سازمان امور دانشجویان در پایان خطاب به مسئولان دانشگاه سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دست به دست هم دهید و این مسیری را که در پیش گرفته اید دلسوزانه پیش ببرید تا این دانشگاه از اقتدار بیشتری برخوردار باشد.

در این آیین و با حضور دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، مهندس ذوالفقار یزدان مهر مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و جمعی از مسئولان محلی، مکانیزه‌ترین سلف سرویس دانشجویی جنوب شرق کشور به همراه پروژه گاز رسانی، آزمایشگاه هیدرولیک وسازه، زیر ساخت وارتباطات دانشگاه سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

نظر شما