شناسهٔ خبر: 28876299 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس سازمان امور دانشجویان:

آشپزخانه‌های خوابگاه‌های دانشجویی صنعتی شدند

وزارت علوم و تحقیقات

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از صنعتی شدن آشپزخانه خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد و گفت: بر اساس برنامه این وزارت خانه رتبه بندی خوابگاه‌های متاهلی کشورنیز ارتقا خواهد بافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر مجتبی صدیقی در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این دانشگاه  یکی از زیباترین‌ ها و مجهزترین دانشگاه های کشوراست، اظهار کرد: امیدواریم در سال آینده تمام سلف‌های دانشگاه کشور از حالت سنتی درآمده و فضای آبرومندانه برای دانشجویان و آینده سازان کشور ایجاد کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: بحث ارتقای سطح خوابگاه های دانشجویی هم یکی دیگر از برنامه هایی بود که دانشگاه سیستان و بلوچستان از این طرح استفاده کرد و رتبه خوابگاه های دانشجویی آن بهبود یافته و همکاران ما در صندوق رفاه دانشجویان آمادگی دارند تا رتبه خوابگاههای این دانشگاه را به دو و یک برسانند.

وی گفت: در حوزه پوشش وام‌های دانشجویی نیز دانشگاه سیستان و بلوچستان رتبه عالی کسب کرده و تمام دانشجویان دکتری این دانشگاه از این وام بهره مند هستند و امیدواریم منابع تخصیص یافته افزایش یابد و دانشجویان دکتری ما دغدغه مخارج و معیشت نداشته باشند.

معاون وزیر علوم افزود: در خصوص زمین چمن با توجه به مشکلات آب، پیش بینی شده ۲۵ دانشگاه را مجهز به چمن مصنوعی کنیم که در این راستا دانشگاه سیستان و بلوچستان هم به زمین چمن مصنوعی تجهیزمی شود.

دکتر صدیقی با بیان اینکه با اشاره به برنامه وزارت علوم برای ارتقای خوابگاه متاهلی، گفت: یکی از ملزومات ارتقا دانشگاه‌ها به تراز بین المللی جذب دانشجویان خارجی است که خوشبختانه دانشگاه سیستان و بلوچستان به سمت اجرای این برنامه پیش می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، در این آیین و با حضور دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، مهندس ذوالفقار یزدان مهر مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و جمعی از مسئولان محلی، مکانیزه‌ترین سلف سرویس دانشجویی جنوب شرق کشور به همراه پروژه گاز رسانی، آزمایشگاه هیدرولیک وسازه، زیر ساخت وارتباطات دانشگاه سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

نظر شما