شناسهٔ خبر: 28864742 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

باران در نواحی مختلف

امروز و فردا شاهد بارندگی در نواحی غرب و شمال غربی و جنوب خواهیم بود.

صاحب‌خبر -
امیر سرکرده در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: امروز در نیمی از استان های کشور دمای زیر ده درجه را داشتیم که کم ترین آن صفر درجه متعلق به اردبیل بود.
وی گفت: امروز در استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، غرب استان مرکزی و اصفهان، زنجان، شمال قزوین و به صورت پراکنده در استان های یزد، کرمان، شمال هرمزگان و قسمت هایی از استان فارس شاهد بارندگی خواهیم بود.
mp4
<div id="video-display-embed-code_2746391" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2257275/2746391?width=400&height=300"></script></div>

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین پیش بینی کرد: سامانه بارش ها فردا شدت بیشتری پیدا کند و پیش بینی می شود در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه امروز و فردا شاهد بارش باران باشیم و به مسافران اربعین که به سمت این مرزها درحال حرکتند اعلام می کنیم احتمال وقوع سیلاب در این نواحی پیش بینی می شود که در همین مسیر بارش ها در کشور عراق هم ادامه می یابد.
سرکرده افزود: امروز و فردا وزش باد نسبتاً شدید در جنوب خوزستان موجب افزایش خیزش گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا می شود.
وی گفت: فردا در ارتفاعات البرز و در استان های چهارمحال و بختیاری، کرمان و فارس هم بارش های خفیف داریم و پیش بینی می کنیم دمای هوای تهران هم امروز به 23 درجه در گرم ترین حالت برسد.

نظر شما