شناسهٔ خبر: 28857481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دایی: روی یک اشتباه بچگانه گل خوردیم/بعد از اینکه گل زدیم سوت‌های داور تغییر کرد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بعد از زدن گل اول می‌توانستیم گل دوم را بزنیم، اما متاسفانه روی یک اشتیاه بچگانه گل مساوی را دریافت کردیم.

صاحب‌خبر -

دایی: روی یک اشتباه بچگانه گل خوردیم/بعد از اینکه گل زدیم سوتهای داور تغییر کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی سرمربی باشگاه سایپا بعد از شکست تیمش مقابل استقلال تهران  در مورد این بازی گفت: در نیمه اول بازی هر دو تیم موقعیتهای گلزنی زیادی خلق کردند.  بعد از اینکه توانستیم  گل اول را بزنیم، می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد تا روی یک اشتباه بچه‌گانه گل مساوی را دریافت کنیم. متأسفانه دو مدافع کناری ما آفساید را پر کرده بودند.

او در مورد داوری بازی بعد از گل اول که سایپا به ثمر رساند گفت:  بعد از گل اول داوری طور دیگری شد و در چند صحنه باید به بازیکنان استقلال کارت می داد، اما این کار را نکرد. این مسئله باعث شد آنها راحت تر بازی کنند. طارق همام بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد که داور حتی به او کارت هم نداد.

دایی در مورد نیمه دوم بازی و خطای پنالتی که برای تیم استقلال گرفته شد گفت: در نیمه دوم استقلال بهتر از ما بازی کرد. زمانی که ما بر بازی مسلط شدیم، داور بازی آن پنالتی را برای استقلال گرفت. شاید بپرسید چرا آن همه به داوری اعتراض می‌کردم!داور چهارم گفت هند بوده و من پرسیدم چه هندی، اما در پایان بازی و با هماهنگی با ناظر مسابقه گفتند خطا بوده است. متأسفانه داور چهارم بازی هند اعلام کرد.

سرمربی تیم سایپا در مورد دقایق پایانی این دیدار گفت: دقایق آخر بازی می‌توانستیم گل مساوی را بزنیم، اما حسینی توپ را به خوبی گرفت. حق ما نبود که شکست بخوریم و بازی حداقل باید مساوی می‌شد. به استقلالی‌ها تبریک و به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم و سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی شرایطمان بهتر کنیم.

او در مورداینکه تیمش در 10 دقیقه ابتدایی بازی خوبی انجام داد، اما بازیکنانش خیلی زود خسته شدند، گفت: همانطور که گفتم، ما ابتدای بازی خیلی خوب بودیم و به گل هم رسیدیم، اما بعد از گل ما نحوه سوت زدن های داور تغییر کرد. در صحنه‌های 50-50 سوت‌ها به نفع استقلال بود و هیچکدام را به نفع ما نگرفت. بازیکنان ما برای سر زدنم  می‌پریدند و با اینکه هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد، اما داور به نفع استقلال خطا می‌گرفت. بازیکنان من هم زود خسته شدند. علی دشتی تا زمانی که در زمین بود انگیزه زیادی داشت و تا زمانی که خسته نشده بود، خوب بازی می‌کرد.

دایی در واکنش به این پرسش که داوری‌ها در چند بازی علیه سایپا بوده و با این شرایط نگران دیدار جام حذفی مقابل سایپا نیست، گفت: در این مسائل دخالت نمی کنم و اگر صحبت کنیم، محروم یا جریمه می‌شویم. در بازی با نفت مسجدسلیمان هم این اتفاقات افتاد و من جریمه شدم. دیگر این مسائل دست ما نیست و امیدوارم داوران خوب قضاوت کنند. در همه مسائل وجدان بزرگترین محکمه ماست. بعد از بازی هم من باید ببینیم چه کرده‌ام و داوران هم باید ببینند چه کار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

سایپا ۱ - ۲ استقلال تهران / شفر با تاکتیک سارفو دایی را شکست داد

حواشی پیش از دیدار استقلال تهران و سایپا

طاهری: هیچ بازی را فدای لیگ یا حذفی نمی‌کنیم

انتهای پیام/

صحبتهای علی دایی بعد از شکست مقابل استقلال

نظر شما