شناسهٔ خبر: 28856196 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اگر ترابی گل می‌زند، راحت‌تر مقابل استقلال بازی می‌کردیم

دایی: مدافعان ما آفساید را پُر کردند و استقلال به گل رسید/طارق باید اخراج می‌شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مدافعان کناری ما آفساید را پُر کردند و استقلال به گل رسید

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دایی در نشست خبری بعد از باخت ۲ بر یک مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود، نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌های زیادی خلق کردند.

* روی اشتباه بچه‌گانه از استقلال گل خوردیم

وی ادامه داد: بعد از اینکه گل اول را زدیم می‌توانستیم گل بعدی را هم به استقلال بزنیم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد و ما گل مساوی را روی یک اشتباه بچه‌گانه خوردیم.

*مدافعان ما آفساید را پر کردند و استقلال گل زد

سرمربی سایپا افزود: روی گل اول استقلال متأسفانه دو مدافع کناری در محوطه جریمه باقی ماندند و آفساید را پر کردند و حریف گل زد. بعد از اینکه ما گل اول را به استقلال زدیم داوری یک جور دیگر شد، در چند صحنه داور می‌توانست به بازیکنان استقلال کارت زرد نشان بدهد که این کار را نکرد و باعث شد حریف راحت‌تر بازی کند.

*طارق باید اخراج می‌شد

دای تاکید کرد: طارق همام باید از بازی اخراج می‌شد که این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم استقلال بهتر از ما بازی کرد اما وقتی ما مسلط‌تر از حریف بودیم داور برای استقلال پنالتی گرفت. وقتی به داور چهارم معترض شدم داور چهارم گفت داور می‌گوید خطای هند گرفته است. من گفتم چه هندی؟! تا آخر هم ایستاد و گفت بازیکن شما توپ را با دست زده است. اما بعد از بازی با هماهنگی که با ناظر بازی کردند حرفشان را عوض کردند و گفتند خطا بوده است و داور چهارم مشکل میکروفن را گفت و اینکه خطای پنالتی به خاطر هند بوده است. در دقایق آخر می‌توانستیم گل مساوی را به استقلال بزنیم که متأسفانه توپ‌مان گل نشد و دروازه‌بان استقلال یک عکس‌العمل خیلی خوب داشت و توپ ما را گرفت. 

*حق ما باخت به استقلال نبود

دایی تصریح کرد: در این بازی حقمان نبود که بازنده شویم،‌ حداقل باید بازی مساوی می‌شد. به استقلال تبریک می‌گویم و به بازیکنان خودم هم خسته‌نباشید می‌گویم. امیدوارم در آینده اشتباهات خود را مرتفع کنیم و بازی‌های بهتری انجام دهیم.

*اگر ترابی گل می‌زد، راحت تر بازی می کردیم

وی در مورد وضعیت مسابقه گفت: خوب بازی کردیم و خیلی زود هم به گل هم رسیدیم. گفتم می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم که در آن صحنه ترابی نتوانست به توپ ضربه بزند و دفاع حریف توپ را جمع کرد. اگر آن توپ گل می‌شد راحت‌تر می‌توانستیم بازی کنیم. بعد از گل زدن ما نحوه سوت زدن داور فرق کرد و همه صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود استقلال سوت می‌زد. بازیکنان ما برای زدن ضربه سر می‌پریدند و هیچ اتفاقی نمی‌افتاد اما داور خطا می‌گرفت.

* برخی بازیکنانم خیلی زود خسته شدند

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: برخی از بازیکنان ما زود خسته شدند. علی دشتی اصلاً حالش خوب نبود. با این حال تا زمانی که در زمین بود خوب جنگید و توانست گل بزند. به نظر من ما امروز می‌توانستیم بهتر از این بازی کنیم که متأسفانه نشد.

* با اشتباهات داوری عادت کرده‌ایم

سرمربی سایپا در مورد اینکه فصل گذشته از اشتباهات داوری خیلی ضربه خوردید و نگران بازی با استقلال در جام حذفی نیستید، گفت: ما به این چیزها عادت کرده‌ایم. اعتراض هم بکنیم ما محروم و جریمه می‌شویم. در بازی با نفت مسجدسلیمان آن بازی(۱۰ نفره شدن) سرمان آمد. این چیزها دست ما نیست ان‌شاءالله داوران بهتر قضاوت کنند. در همه چیز وجدان بزرگ‌ترین محکمه است برای همه ما. هم من بعد از بازی ببینم چه کار کرده‌ام و چه اشتباهاتی داشته‌ام و هم داوران و هم بازیکنان که بتوانیم این مسیر را باهم پیش ببریم.

انتهای پیام/ر

نظر شما