شناسهٔ خبر: 28856632 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

رفع محرومیت مناطق کم برخوردار از مهاجرت افراد جلوگیری می کند

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز جمعه در سفر به منطقه عشایری دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ افزود: زمانی که به مناطق کم برخوردار توجه نمی شد ، مردم برای دریافت

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز جمعه در سفر به منطقه عشایری دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ افزود: زمانی که به مناطق کم برخوردار توجه نمی شد ، مردم برای دریافت خدمات بهتر از روستاها به شهرها مهاجرت می کردند.
وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید ، با حمایت معاون توسعه روستایی و مناطق محروم اعتبارات خوبی برای اشتغالزایی در بخش روستایی و فراگیر اختصاص داده شده است و حمایت از اشتغال روستایی و مناطق عشایری از مهمترین برنامه های دولت است.
نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: روستاهای دهستان موگویی ظرفیت اجرای طرح های توریستی و گردشگری را دارند.
علی کاظمی باباحیدری تاکید کرد: برای انجام سرمایه گذاری در بخش های مستعد دهستان موگویی ، تامین زیرساخت های اساسی نیاز منطقه است.
وی یادآور شد: جاده، برق، بهداشت و مدرسه سازی از مهمترین زیرساخت های لازم در راستای محروم زدایی مناطق کمتر برخوردار مانند دهستان موگویی است.
کاظمی باباحیدری اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید خدمات فراوانی به روستاهای دهستان موگویی ارائه شده است اما وضعیت در این مناطق هنوز مطلوب نیست.
به گزارش ایرنا،همزمان با سفر استاندار چهارمحال و بختیاری، عملیات اجرایی احداث شهرک توسعه ای روستای تلو، ساخت خانه بهداشت روستای تلو و پروژه آبخیزداری روستای صالح کوتاه از توابع دهستان موگویی از توابع شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
دهستان موگویی از توابع شهرستان کوهرنگ در 200 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
7362/2097
انتهای پیام

نظر شما