شناسهٔ خبر: 28855842 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ماچین: سویا برای پیک نیک به نیوکمپ نمی‌رود؛ مسی بهترین بازیکن جهان است

مهدی آزادی

ماچین می‌گوید مسی تاکنون فرمول‌های زیادی که برای مهارش طراحی شده بود را خنثی کرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - پابلو ماچین، سرمربی سویا می‌گوید تیمش به نیوکمپ نمی‌رود تا به مساوی راضی باشد.

به گزارش AS، ماچین که تاکنون در سویا نتایج فوق العاده‌ای گرفته و تیمش به عنوان صدرنشین فردا راهی نیوکمپ می‌شود، مربی جاه طلبی است. او در کنفرانس مطبوعاتی‌اش می‌گوید تیمش برای پیک نیک به مصاف بارسلونا نمی‌رود:

بازی زیبایی است. جذاب‌ترین بازی هفته. صدرنشین جدول از این بازی بیرون می‌آید و امیدوارم همه چیز مثل قبل از شروع بازی باشد. برای یک تیم حرفه‌ای و بازیکنانش، انگیزه باید در همه بازی‌ها در بالاترین درجه ممکن باشد. با یکی از بهترین تیم‌های دنیا و بهترین بازیکن دنیا رو به رو خواهیم شد. اگر کوچک‌ترین فضایی به آنها بدهیم، از آن بهره خواهند برد. انگیزه دادن به تیم برای چنین بازی‌هایی کار آسانی است.

برنامه تیم؟ هستند تیم‌هایی که برای حمله به نیوکمپ می‌روند و معمولا شکست می‌خورند. تیم‌های دیگری هم هستند که می‌روند تا دفاع کنند و معمولا شکست می‌خورند! ما می‌رویم تا بازی خوبی انجام بدهیم اما برای بیشتر شدن شانس پیروزی‌مان نیاز داریم تا بارسلونا هم روزش نباشد. برای پیک نیک به نیوکمپ نمی‌رویم تا فقط یک عصر دیگر را سپری کنیم؛ با این ایده به آنجا می‌رویم با این تصور که شانس خوبی برای کسب نتیجه‌ای مثبت داریم. اگر شانسی برای بردمان قائل نباشیم، با سری پایین زمین را ترک خواهیم کرد. از تیمم رقابت کردن می‌خواهم و سپس استفاده از شانس‌هایمان برای پیروزی و اگر نشد، مساوی.

مسی؟ گزینه‌های زیادی برای متوقف کردن یک بازیکن وجود دارد ولی بازیکنان بزرگ به خوبی راه فرار از آن را بلدند. فرمول‌های زیادی برای مهار او در بازی‌ها پیاده شده و مسی معمولا پیروز دوئل ها بوده است. او بهترین بازیکن جهان است ولی هم تیمی‌هایش هم بازیکنان ضعیفی نیستند. هر یک از آنها می‌تواند سرنوشت بازی را رقم بزند. چند راه حل برای دفاع مقابل مسی و بارسا روی میز داریم ولی نابغه‌ها کارهایی می‌کنند که مختص به خودشان است. مقابل ژیرونا یک گل از روی ضربه آزاد از زیر خط دفاعی به ما زد. هر چه شما سعی می‌کنید جلوی او را بگیرید، کیفیت فردی بازیکن مقابل تعیین کننده است. مسی کارش را خیلی خوب و سریع انجام می‌دهد.

والورده؟ به نظر من در زیر سوال بردن او، اغراق شده است. به نظر من کاری که او کرده، ارزش زیادی دارد و جدول هم نشان می‌دهد که بارسا شرایط خوبی دارد. او مربی بزرگی است و دلیلش هم حرف من نیست که او این را ثابت کرده است.

نظر شما