شناسهٔ خبر: 28854308 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تابع تصميم شوراي نگهبان درباره FATF هستيم

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان با بيان اينکه FATF در شوراي نگهبان در دست بررسي و تحقيق است گفت: نتيجه هرچه باشد تبعيت مي کنيم.

آيت الله غياث الدين طه محمدي در خطبه هاي عبادي و سياسي نماز جمعه اين هفته همدان اظهار داشت: FATF در مجلس شوراي اسلامي به تصويب رسيده و اميدواريم خير و صلاح مملکت و مردم را به همراه داشته باشد.
وي با اشاره به مصلحت انديشي شوراي نگهبان درباره بررسي FATF گفت: شوراي نگهبان مرجعي مورد اطمينان و قابل اعتماد براي نظام است و به تصميم اين شورا احترام گذاشته و تابع آن هستيم.
امام جمعه همدان از مردم خواست اميدوار بوده و در شرايط اقتصادي کنوني کشور به فرموده هاي رهبري معظم انقلاب گوش فرا داده و مسئولان را ياري کنند.
آيت الله محمدي در آستانه اربعين حسيني گفت: اربعين حسيني عاشوراي دوم است و اين موهبت الهي را بايد با تمام توان و امکانات ارج نهاده و تجليل کنيم.
وي اضافه کرد: تاکنون 45 موکب از شهرستانها و 25 موکب در همدان داير شده است و اين نشان از اين دارد که مردم همدان هميشه در خدمت به اهل بيت (ع) سهام دارهستند.
امام جمعه همدان به ابعاد گوناگون اربعين اشاره کرد و گفت: مداحان به بعد پيروزمندانه امام حسين(ع) بپردازند و از پرداختن به زواياي مظلوميت واقعه کربلا بکاهند.
آيت الله محمدي با بيان ويژگي هاي اربعين به قرائت زيارت اربعين تاکيد کرد و افزود: يکي از پنج نشانه ايمان مومنان قرائت زيارت اربعين است.
امام جمعه همدان به خطبه هاي آتشين حضرت زينب(س) در کوفه اشاره کرد و گفت: فرياد حق طلبي اين حضرت يزيد را آشفته و تاج و تخت بني اميه را زير و رو کرده بود و بايد در ايام اربعين به حماسه هاي اين بانوي شجاع اسلام بپرازيم.
7527/2087
انتهاي پيام /*

نظر شما