شناسهٔ خبر: 28852383 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس پلیس راهور خوزستان:

ترافیک در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه روان است

آبادان - ایرنا - رئیس پلیس راهور استان خوزستان ترافیک در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذبه را روان اعلام کرد و گفت: تمهیدات کنترلی از قبیل نصب دوربین ‌های کنترل سرعت نیز در مسیرهای منتهی به شلمچه و چذابه تعبیه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سرهنگ منصور جمشیدی روز جمعه در جمع خبرنگاران در مرز شلمچه اظهار داشت: توصیه می شود زائران خودروهای خود را فقط در پارکینگ های مشخص شده در مرزهای شلمچه و چذابه پارک کنند، زیرا حجم سنگین ترافیک و توقف خودروها را در روزهای منتهی به اربعین پیش رو داریم.
وی افزود: تردد در هر 2 مرز شلمچه و چذابه روان است و کلیه امکانات و تجهیزات برای خدمات رسانی به زائران توسط راهور استان خوزستان مهیا است.
رئیس پلیس راهور استان خوزستان گفت: تاکنون هیچگونه مشکل ترافیکی در مرزهای شلمچه و چذابه دیده نشده و با تمهیدات دیده شده تردد در این 2 مرز روان است.
سرهنگ جمشیدی تصریح کرد:در این چند روز حوادث رانندگی منجر به فوت و مصدومیت در مسیرهای منتهی به 2 گذرگاه مرزی شلمچه و چذابه نداشتیم و امید است زائرانی که با خودروهای شخصی به این 2 مرز سفر می کنند قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
وی افزود: از امروز ماموران پلیس راهور چند استان کشور نیز به منظور کنترل تردد و طرح ترافیک، جاده های منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان مستقر می شوند.
رئیس پلیس راهور استان خوزستان افزود: به هیچ عنوان اجازه تردد خودروهای شخصی در مرزهای شلمچه و چذابه داده نخواهد شد و زائران می بایست خودروهای خود را در پارکینگ های در نظر گرفته شده پارک کنند تا زمینه تردد روان زائران فراهم شود.
سرهنگ جمشیدی گفت: از ابتدای ورودی ‌های استان خوزستان تا مرزهای شلمچه و چذابه به طور ویژه درنقاط حادثه ‌خیز، نیروهای راهور مستقر شده و در راستای جلوگیری از هرگونه تنش و نارضایتی به ماموران مستقر در نقاط مختلف استان توصیه شده که با نهایت احترام با زائران حسینی رفتار کنند.
به گزارش ایرنا پایانه مسافری مرزی شلمچه با 40 گذرگاه کنترل گذرنامه ورود و خروج با ظرفیت روزانه 100 هزار نفر به مسافران خدمات رسانی می کند.
13 هزار خادم در450 موکب حسینی در مرز شلمچه در ایام اربعین حسینی از میدان مقاومت خرمشهر تا پایانه مرزی گذرگاه شلمچه کار خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را برعهده دارند.
مرزهای شلمچه و چذابه 2 گذرگاه مرزی تردد زائران اربعین حسینی در استان خوزستان می باشند.
گذرگاه مرزی شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر قرار دارد.
7104/6068

نظر شما