شناسهٔ خبر: 28834511 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

طرح هادي روستايي در نهبندان افتتاح شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - طرح هادي روستاي خونيک سفلي نهبندان با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ايرنا فرماندار نهبندان چهارشنبه شب در آيين افتتاح طرح هادي روستاي خونيک سفلي گفت: براي اجراي اين طرح 610 ميليون تومان اعتبار هزينه شده است و 281 نفر از مزاياي آن برخوردار شدند.
ماشاء الله کريمان خراساني بيان کرد: اجراي 2 هزار و 800 متر جدول تک و کانيوي سنگي و اجراي 15 هزار و 550 آسفالت گرم و زيرسازي از مشخصات فني اين طرح است که با همکاري بنياد مسکن شهرستان و دهياري روستاي خونيک سفلي اجرا شد.
وي افزود: طرح هادي در راستاي بهبود وضعيت عمراني روستاها تهيه و براساس آن عمليات جدول گذاري، زيرسازي معابر و آسفالت ريزي اجرا مي شود.
فرماندار نهبندان اظهار داشت: با وجود خدمات چشمگير پس از پيروزي انقلاب اسلامي در مناطق محروم و روستاها، هنوز برخي کاستي ها در روستاها وجود دارد.
وي گفت: نگاه دولت تدبير و اميد به روستاها، توسعه گرا بوده و به طور حتم با ادامه اين روند شاخص هاي خدمات در مناطق روستايي رشد قابل توجه و چشمگيري خواهد داشت.
نهبندان با 26 هزار کيلومتر مربع مساحت دومين شهرستان از نظر وسعت در استان بعد از طبس؛ از شمال و غرب به شهرستان بيرجند، از جنوب به استان هاي سيستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهرستان زابل محدود مي شود.
مرکز اين شهرستان در 200 کيلومتري شهر بيرجند مرکز استان است.
7556*3028
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما