شناسهٔ خبر: 28848033 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح هادی روستایی در نهبندان افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - طرح هادی روستای خونیک سفلی نهبندان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا فرماندار نهبندان چهارشنبه شب در آیین افتتاح طرح هادی روستای خونیک سفلی گفت: برای اجرای این طرح 610 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و 281 نفر از مزایای آن برخوردار شدند.
ماشاء الله کریمان خراسانی بیان کرد: اجرای 2 هزار و 800 متر جدول تک و کانیوی سنگی و اجرای 15 هزار و 550 آسفالت گرم و زیرسازی از مشخصات فنی این طرح است که با همکاری بنیاد مسکن شهرستان و دهیاری روستای خونیک سفلی اجرا شد.
وی افزود: طرح هادی در راستای بهبود وضعیت عمرانی روستاها تهیه و براساس آن عملیات جدول گذاری، زیرسازی معابر و آسفالت ریزی اجرا می شود.
فرماندار نهبندان اظهار داشت: با وجود خدمات چشمگیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق محروم و روستاها، هنوز برخی کاستی ها در روستاها وجود دارد.
وی گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به روستاها، توسعه گرا بوده و به طور حتم با ادامه این روند شاخص های خدمات در مناطق روستایی رشد قابل توجه و چشمگیری خواهد داشت.
نهبندان با 26 هزار کیلومتر مربع مساحت دومین شهرستان از نظر وسعت در استان بعد از طبس؛ از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهرستان زابل محدود می شود.
مرکز این شهرستان در 200 کیلومتری شهر بیرجند مرکز استان است.
7556*3028

نظر شما