شناسهٔ خبر: 28826761 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعلام جزئیات پنجمین همایش طریق رضوی با حضور دانشجویان زائر

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با هدف ترویج و گسترش فرهنگ رضوی و استفاده از ظرفیت این رویداد ملی مذهبی پنجمین دوره همایش طریق رضوی (دانشجویان زائر پیاده حضرت امام رضا (ع)) را در پایان ماه صفر برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم  با هدف ترویج و گسترش فرهنگ رضوی و استفاده از ظرفیت این رویداد ملی مذهبی پنجمین دوره همایش طریق رضوی (دانشجویان زائر پیاده حضرت امام رضا (ع))  را همزمان با ایام پایانی ماه صفر به صورت متمرکز برگزار می‌کند. این برنامه از ۱۵ تا ۱۸ آبان‌ماه ویژه دانشجویان پسر برگزار شود.

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه این همایش پیاده‌روی متمرکز دانشجویان پسر به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) روز سه‌شنبه ۱۵ آبان‌ بعد از اقامه نماز صبح از ۳۵ کیلومتری مشهد مقدس در جاده نیشابور آغاز و در روز ۱۸ آبان پایان می‌یابد اعلام کرد که مدت زمان این پیاده‌‌روی در طول مسیر حدود ۱۵ ساعت است. ضمن اینکه در طول مسیر، زائران توسط ایستگاه‌های صلواتی پذیرایی خواهند شد.

پس از پایان یک روز پیاده‌روی که به حرم مطهر رضوی ختم می‌شود زائران قرار است به مدت 2 شب در حسینیه، سالن ورزشی یا مدارس اسکان پیدا کنند.

وزارت علوم اعلام کرد که مسئولیت و پشتیبانی دانشجویان زائر از مبدا تا مشهد و برگشت از مشهد برعهده دانشگاه‌های اعزام کننده است.

قرار است دانشگاه‌ها اطلاعات مربوط به این سفر از قبیل پیاده‌روی، نوع اسکان، اقامت، پذیرایی و احتمال سرمای هوا را به دانشجویان اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما