شناسهٔ خبر: 28820553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سیدحسین پیغمبری مدیرکل کانون استان یزد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  طی حکمی از سوی فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سیدحسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد شد.

فاضل نظری در این حکم به شایستگی‌ها و سوابق سیدحسین پیغمبری اشاره  کرده و این مسئولیت را به وی سپرده است.

مدیرعامل کانون در این حکم آورده ، هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌ آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم، تربیت و تعالی آینده‌ سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعداد‌ها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان است.

تحقق این هدف علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط و امید بخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزار‌ها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضائات فرهنگی بومی است.

سید حسن پیغمبری در سال ۴۶ در یزد متولد شد.

پیغمبری، تاکنون به عنوان کارگردان، تهیه کننده، تصویربردار، مدیر تولید و همچنین مشاور مدیرکل صدا و سیما در امور سیمای یزد فعالیت کرده است.

وی همچنین به عنوان مدرس رشته‌های عکاسی، تصویربرداری، بازی‌گری و کارگردانی سینما و نمایش با دانشکده‌ها و دانشگاه‌های گوناگون هنری استان یزد همکاری و در سال‌های ۷۳ تا ۷۵ نیز به عنوان کارشناس مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد فعالیت داشته است.

شهر اسباب بازی‌ها، تن‌هایی دریا، دژ، بازی سلطان و سیاه، ،پیک نیک در میدان جنگ، پالتویی برای یک سرباز و سوگ نمایش سیراب‌ترین عطشان عنوان نمایش‌هایی است که او کارگردانی کرده است.

پیغمبری جایگزین محمدرضا آخوندی‌ ابراهیم‌ آبادی شد که از بهمن سال ۱۳۹۶ تاکنون سرپرستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد را بر عهده داشت.

انتهای پیام/ی

معرفی  مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد

برچسب‌ها:

نظر شما