شناسهٔ خبر: 28780066 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فارياس: صعود به جام جهاني در آمريکاي جنوبي کار سختي است/ ايران مي‌تواند در آينده بهتر شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ملي فوتبال بوليوي گفت:ايران در جام جهاني عملكرد خوبي داشته و مسابقه فردا از اين نظر كه دو تيم سبك متفاوتي دارند جالب مي شود.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، سزار فارياس سرمربي تيم ملي فوتبال بوليوي در نشست خبري پيش از ديدار با ايران اظهار داشت:بازي فردا ديدار جالبي است،ايران مربي خوبي دارد که ٧سال است با ايران کار مي کند،ايران در جام جهاني عملکرد خوبي داشته و مسابقه فردا از اين نظر که دو تيم سبک متفاوتي دارند جالب مي شود.
وي ادامه داد:بوليوي از آمريکاي جنوبي مي آيد و تيم هاي بزرگي مثل برزيل و آرژانتين در آنجا حضور دارند،صعود از بين اين تيم ها به جام جهاني خيلي سخت است ولي همانطور که ايران براي مسابقات پيش رو تلاش مي کند ما هم اين کار را انجام مي دهيم.
فارياس تاکيد کرد:بازي فردا از نظر من بازي خوبي است و در تيم من بازيکنان جواني هستند که مي توانند خود را نشان بدهند.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا تيمش را فردا با نفرات اصلي به مصاف ايران مي فرستد يا خير گفت:ما بازيکنان خوبي داريم که خوب کار مي کنند،ايران تيم خوبي است و در آسيا هم جزو تيم هاي برتر محسوب مي شود،تيم ما براي مسابقات انتخابي در ارتفاع بالا بازي مي کند و ما مي خواهيم بازيکنانمان را با شرايط ديگر جغرافيايي آشنا کنيم.البته بعد مسافت و سفري که داشتيم فرصت خوبي را براي تيم ما فراهم کرده که بتوانيم با شرايط جديد آشنا شويم.
سرمربي تيم ملي بوليوي در خصوص اينکه آيا ايران مي تواند قهرمان آسيا شود گفت:ايران در جام جهاني در گروه سختي قرار داشت ولي عملکرد اين تيم خوب بود.ما جام جهاني را در لندن که کي روش هم آنجا حضور داشت آناليز کرديم.اين تيم مربي خوبي دارد و از بازيکنان خوبي بهره مي برد،ايران مي تواند در ادامه بهتر هم شود.
به گزارش فارس،خبرنگاري گفت شما جوان هستيد و کمي از رزومه خودتان بگوييد که فارياس پاسخ داد:من ٦سال سابقه مربيگري در ونزوئلا را داشتم،در مسابقات زير ٢٠ سال آمريکاي جنوبي بودم،در مصر هم در جام جهاني سرمربي زير ٢٠ سال ونزوئلا بودم،سابقه مربيگري در ليگ هند را هم داشتم،در حال حاضر سرمربي استرونجر بوليوي هم هستم و بعد از ماه دسامبر رسما در تيم ملي بوليوي کار خواهم کرد.
انتهاي پيام/ا

برچسب‌ها:

نظر شما