شناسهٔ خبر: 28752224 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فاریاس: ایران دفاعی قوی دارد/ ایران عملکرد خوبی در جام جهانی داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی گفت: ایران عملکرد خوبی در جام جهانی داشت و دفاع قوی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سزار فاریاس، سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی ظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه با تیم ملی ایران اظهار کرد: فردا بازی جذاب و خوبی خواهیم داشت. ایران تیم بزرگی است و در جام جهانی بازی کرده است. هفت سالی است که با مربی خوبی چون کی‌روش کار می‌کنند. دو تا تیم با سبک بازی مختلف از دو قاره برابر هم قرار می‌گیرند. ایران عملکرد خوبی در جام جهانی داشت و دفاع قوی دارد.

او ادامه داد: تیم بولیوی از آمریکای جنوبی می‌آید و سبک متفاوتی دارد. تیم‌های قدرتمندی در این قاره مثل بززیل و شیلی وجود دارند و نحوه صعود به جام جهانی متفاوت است. ما به آماده‌سازی خود ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم کار خود را خوب انجام دهیم همانند ایران که سعی می‌کند بهترین نمایشش را به ارائه بدهد. این دیدار مسابقه عالی برای هر دو تیم خواهد بود. فرصت خوبی برای جوانان ما است تا کسب تجربه کنند و خودشان را نشان دهند.

فاریاس درباره حضور یافتن تیم کامل بولیوی در ایران توضیح داد: تیم بولیوی بازیکنان خوبی دارد که از نظر سازماندهی و پاسکاری خوب عمل می‌کنند. تیم ایران از نظر تاکتیکی تیم قوی است و از بهترین تیم‌های آسیاست. خوشحالیم با این تیم بازی داریم. تیم ما در مسابقات انتخابی در سطح خیلی بالاتر از دریا در بولیوی بازی می‌کند و می‌خواهیم این تیم را عادت دهیم تا شرایط مختلف را تجربه کند. این برای بازیکنان‌مان خوب است که با وجود سفر طولانی، بتوانند بازی کنند تا به شرایط سخت عادت کنند.

وی درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا اذعان کرد: ایران در حام جهانی در گروه سختی قرار داشت و با تیم‌هایی چون اسپانیا و پرتغال هم‌گروه بود و اما عملکرد خوبی داشت. ماه پیش سمیناری در لندن بود که سرمربی ایران در آن حضور داشت. تداوم حضور بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران یکی از عوامل موفقیت این تیم بوده که می‌تواند ادامه هم داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی در پایان درباره خودش گفت: من ۶ سال سابقه مربیگری در ونزوئلا داشتم و در مسابقات کوپاآمریکا بودم. در مسابقات زیر ۲۰ سال آمریکای جنوبی بودم و با مصر در جام جهانی زیر ۲۰ سال بودم. در لیگ مکزیک، در کونکاکاف، سوپر لیگ هند و جام لیبرتادورس بودم. اکنون هم‌زمان مربی باشگاه استرونجرز و تیم ملی هستم که ماه دسامبر قرار دادم  به پایان می‌رسد و تنها هدایت تیم ملی را به عهده خواهم گرفت. ۱۷۰ بازی ملی بین‌المللی هم داشتم.

انتهای پیام

نظر شما