شناسهٔ خبر: 28778913 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

حوادث جهان

پرش آزاد از ارتفاع 200 متری چتربازان روس در جشنواره‌ای هیجان انگیز همزمان از پلی 207 متری پایین پریدند.به گزارش دیلی میل، این جشن دو روزه در نزدیکی شهر سوچی بر پا شده است.در طول زمان پرش آزاد چتربازان باید مهارت‌های خود را همچون پرش بموقع و پیچ هنگام پرش نشان دهند.ب

صاحب‌خبر -
 
 
 
 
ه گفته چتربازان، چرخش‌های فوق‌العاده می‌تواند میزان سرعت هنگام پرش را افزایش دهد.
 
سلفی مرگ زن پرتغالی
 
زن جوان پرتغالی که می‌خواست از بالکن طبقه 27 یک ساختمان در پاناما سلفی بگیرد سقوط کرد.
به گزارش میرر، این زن هنگام سلفی گرفتن به نرده بالکن تکیه کرده بود اما ناگهان بخشی از نرده بالکن کنده شد و زن سقوط کرد.
سخنگوی آتش‌نشانی شهر پاناما در این ارتباط بیان کرد که مردم باید دقت زیادی داشته و به خاطر سلفی جانشان را به‌خطر نیندازند.
 
تحقق آرزوی پسر سرطانی
 
پسر 7 ساله سرطانی که دلش می‌خواست پلیس شود به آرزوی زندگی‌اش رسید.به‌گزارش ‌ای‌بی‌سی نیوز، مأموران پلیس ایالتی «مین» امریکا آرزوی این پسر بچه را تحقق بخشیدند و او را با خودروی پلیس برای شیمی درمانی به بیمارستان منتقل کردند.«لیام سیلوییرا» در شرایط بحرانی قرار دارد و پزشکان از وی قطع امید کرده‌اند.
 
 
هفت‌تیر کشی فوتبالیست ترک برای خواننده‌ مشهور
 
ماجرای درگیری آردا توران ستاره بزرگ فوتبال ترکیه با برکای شاهین خواننده مشهور این کشور که در نهایت به تیراندازی منجر شده این روزها یکی از پرحاشیه‌ترین اخبار ترکیه است.درگیری بین این دو چهره مشهور در یک کلوب شبانه در استانبول آغاز شد جایی که این دو نفر با هم درگیری فیزیکی پیدا کرده و آردا توران با سر به بینی برکای کوبیده و او را مجروح کرد. اما وی ساعتی بعد به بیمارستان می‌رود. او و برادرش در حالی وارد بیمارستان شدند که با دقت در تصاویر دوربین مداربسته مشخص است آردا توران زیر کتش یک تپانچه پنهان کرده است. آردا مدعی شده که از برکای عذرخواهی کرده و به او گفته که به همسرش کوچکترین بی‌احترامی‌ نکرده و همه چیز یک سوءتفاهم بوده است. برکای بعد از ماجرا به پلیس می‌گوید در این لحظات به آردا توران گفته که او مرتکب اشتباه شده و باید عذرخواهی کند. اما این آردا را عصبانی کرده و باعث می‌شود سلاحش را به‌ دست بگیرد. به گفته برکای، آردا یک گلوله به سمت زمین شلیک کرده است. با وجود صدای شلیک سلاح، کسی به اتاق وارد نمی‌شود. وکیل برکای اعلام کرده که آردا توران به عمد و برای ترساندن موکلش در بیمارستان شلیک کرده و باید مجازات شود هر چند آردا این اتهام را رد کرده و می‌گوید تپانچه به‌دلیل اینکه چند بار توسط او و برکای جابه‌جا شده به‌ صورت اتفاقی شلیک شده است.
 
6 کشته در طوفان فرانسه 
 
بارش باران‌های شدید و طوفان در شهر «آئود» فرانسه جان 6 نفر را گرفت و خرابی‌های زیادی به وجود آورد.به‌گزارش اسکای نیوز، در پی این حادثه عملیات امدادرسانی به آسیب دیدگان بوسیله هلیکوپتر آغاز شد.بارش‌ها روستاهای زیادی را تخریب و راه‌های ارتباطی را مسدود کرده است.به‌گفته بومیان منطقه ارتفاع آب در برخی نقاط به سطح پنجره‌های خانه رسیده است.
 
 
سرقت مسلحانه از بانک دهلی
 
6دزد مسلح نقابدار با حمله به بانک مرکزی دهلی 10 هزار روپیه سرقت کردند.به‌گزارش دهلی نیوز، مردان مسلح در حالی که نقاب به چهره داشتند وارد بانک شده و پس از شلیک به صندوقدار پول‌های نقد را ربوده و از محل فرارکردند. در این حادثه صندوقدار به قتل رسید.بنا بر گزارش پلیس دوربین‌های مخفی بانک از لحظه سرقت این دزدان نقابدار فیلم گرفته است و مأموران پلیس امیدوارند تا با استفاده از فیلم بتوانند سارقان را شناسایی کنند.
 
این زن عاشق نوشابه است
 
زن 77 ساله انگلیسی از 64 سال قبل حتی یک لیوان آب هم ننوشیده و فقط نوشابه گازدار می‌خورد. به‌گزارش میرر، «جکی پیج» هر روزش را با نوشیدن یک قوطی نوشابه آغاز می‌کند.او می‌گوید قادر است روزانه تا 4 قوطی نوشابه بنوشد و ادعا می‌کند که به آن معتاد نیست بلکه به خاطر طعمش آن را دوست دارد و می‌نوشد.کارشناسان می‌گویند، این زن 77 ساله با توجه به ادعایش تاکنون 93440 قوطی نوشابه نوشیده و معادل 3 هزار کیلوگرم شکر وارد بدنش کرده است. «جکی» می‌گوید همه به من می‌گویند نوشابه برای بدن ضرر دارد اما می‌بینید که من سالم و سرحال هستم. اما علاقه‌ای به نوشیدن الکل ندارم.
 
دردسر خرچنگ برای مرد هندی
 
مرد هندی وقتی زبانش را مقابل یک خرچنگ بیرون آورد نمی‌دانست چه بلایی سرش می‌آید.
به‌گزارش فاکس نیوز، این مرد 37 ساله در حالی که یک خرچنگ را مقابل صورت خود گرفته بود و با دوربینش از این صحنه فیلمبرداری می‌کرد زبانش را برای او بیرون آورد تا شیرینکاری کند اما ناگهان خرچنگ با چنگک‌هایش زبان این مرد را گاز گرفت.
«راما رائو تامیل» در پی این اتفاق عجیب راهی بیمارستان شد. او می‌گوید خرچنگ را از بازار خریده بود.
 
جشن تولد خونین
 
درگیری مسلحانه بین دو خانواده در یک جشن تولد در جنوب تگزاس منجر به تیراندازی و مرگ 4 نفر از میهمانان شد.
به گزارش «سی.‌ان.ان»، این تیراندازی در مراسم جشن تولد یک سالگی کودکی در منطقه «تفت» واقع در نزدیکی شهر ساحلی «کورپس کریستی» رخ داد. 
در این حادثه دست کم ۴ مرد کشته شدند و یک نفر هم بشدت زخمی و به بیمارستان منتقل شد.به‌ گفته سخنگوی پلیس، جر و بحث میان دو خانواده عامل این حادثه شد اما هنوز مشخص نیست آنها سر چه موضوعی با هم درگیر شده‌اند.
آزادی حمل سلاح در امریکا موجب شده تا سالانه چند هزار امریکایی به‌دلیل اصابت گلوله جان خود را از دست بدهند.
 

کلمات کلیدی

سلفی مرگ

تحقق آرزوی

زن عاشق

نظر شما