شناسهٔ خبر: 28678254 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خالوندي: رکورد جهاني ام را 2 متر افزايش دادم، اما به طلا نرسيدم

صاحب‌خبر -
خالوندي: رکورد جهاني ام را 2 متر افزايش دادم، اما به طلا نرسيدم
خبرگزاري آريا - پرتابگر کرمانشاهي کشورمان پس از کسب مدال برنز بازي هاي پاراآسيايي گفت:رکورد خودم در جهان را 2 متر جابجا کردم، اما به طلا نرسيدم.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از جاکارتا، محمد خالوندي بعد از کسب مدال برنز پرتاب نيزه بازي هاي پاراآسيايي 2018، گفت: امروز توانستم بهترين رکوردهايم را بزنيم. من امروز و در اين رقابت ها، رکورد خودم در جهان را 2 متر جابجا کردم، اما به طلا نرسيدم. اميدوارم اين رکوردها انگيزه اي باشد براي مسابقات بعدي تا بتوانم در پارالمپيک و مسابقات جهاني عملکرد بهتري داشته باشم.
او در پاسخ به اين سوال که آيا مي توانستي مدال خوشرنگ تري بگيري، گفت: پيش بيني خودم اين بود که رکورد پايين تري را ثبت کنم و فکرش را نمي کردم پرتاب هايم تا اين حد بتواند رکوردها را جابجا کند، اما وقتي رقابت ها استارت خورد، با انگيزه اي که گرفتم، 48 متر پرتاب کردم و رکورد خودم در جهان را شکستم.
خالوندي در نهايت گفت: از کميته ملي پارالمپيک و رياست فدراسيون جانبازان و معلولين خواهش مي کنم نگاه بهتر و حمايت هاي بيشتري به ماده ورزشي و کلاس هاي ما داشته باشد. سال بعد، مسابقات جهاني را پيش رو داريم و مي توانيم در همين کلاس قهرمان و نايب قهرمان شويم و باز هم مدال هاي اصلي را براي ايران به دست بياوريم. اميدوارم اين دوستان با حمايت هاي شان باز هم به ما انگيزه بدهند تا بتوانيم بهترين رکوردها را بزنيم و باز هم براي ايران افتخار و مدال کسب کنيم.
انتهاي پيام/

برچسب‌ها:

نظر شما