شناسهٔ خبر: 28679348 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی| محمد خالوندی: رکورد خودم در جهان را ۲ متر افزایش دادم

محمد خالوندی، دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت که در این مسابقات رکورد خود را در جهان به اندازه دو متر افزایش داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، محمد خالوندی پس از کسب جایگاه سوم بازی های پاراآسیایی جاکارتا در رشته پرتاب نیزه اظهار داشت: امروز توانستم بهترین رکوردهایم را بزنم. من امروز و در این رقابت ها، رکورد خودم در جهان را دو متر جابجا کردم، اما به طلا نرسیدم. امیدوارم این رکوردها برای بازی های بعدی انگیزه ای باشد تا بتوانم در پارالمپیک و مسابقات جهانی، عملکرد بهتری داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می توانستی مدال خوش رنگ تری کسب کنی یا خیر، گفت: پیش بینی می کردم که رکورد پایین تری ثبت کنم و فکر نمی کردم پرتاب هایم تا این حد بتواند رکوردها را جابجا کند، اما وقتی بازی ها آغاز شد و با انگیزه ای که گرفتم، 48 متر پرتاب کردم و رکورد خودم را در جهان شکستم.

محمد الوان پور: برای کسب مدال طلا از جان مایه گذاشتم

دارنده مدال برنز پرتاب نیزه پاراآسیایی تصریح کرد: از کمیته ملی پارالمپیک و ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین خواهش می کنم نگاه بهتر و حمایت های بیشتری به ماده ورزشی و کلاس های ما داشته باشند. سال آینده مسابقات جهانی را پیش رو داریم، می توانیم در همین کلاس، قهرمان و نایب قهرمان شویم و باز هم مدال های اصلی را برای ایران به دست بیاوریم. امیدوارم این دوستان با حمایت های خود باز هم به ما انگیزه بدهند تا بتوانیم بهترین رکوردها را بزنیم و باز هم برای ایران افتخار و مدال کسب کنیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما