شناسهٔ خبر: 28676073 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مقاومت ملت، دشمنان را نااميد خواهد کرد

صاحب‌خبر -
مقاومت ملت، دشمنان را نااميد خواهد کرد
خبرگزاري آريا - بجنورد - ايرنا- امام جمعه موقت تهران گفت: مقاومت نسخه شفابخش ملت است که تمامي توطئه هاي دشمنان را خنثي و آنها را نااميد خواهد کرد.

به گزارش ايرنا آيت الله سيداحمد خاتمي، پنجشنبه در آيين گراميداشت 19 مهر، سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالي، اظهار داشت: مقاومت براي مردم ما ميوه شيريني داشته و خواهد داشت.
وي افزود: اگر مردم صبوري و تقوا پيشه کنند يقينا نتيجه تمام توطئه هاي دشمنان به خودشان برمي گردد.
آيت الله خاتمي گفت: اين حاصل مقاومت بود که با شليک 6 موشک به مقر داعش در شرق فرات، کمر قيمت لجام گسيخته دلار و سکه شکسته شد اما با تصويب لوايح آمريکايي قيمت ها دوباره اوج گرفت.
وي اظهار داشت: دشمنان اين ملت تحت تاثير آمريکا هستند و پاي خود را روي گلوي ملت ما گذاشته اند و هر چه هم عقب نشيني کنيم فشار را بيشتر مي کنند.
وي حمايت مردم را سرمايه نظام اسلامي دانست و گفت: دشمن تلاش دارد مردم را از صحنه خارج کند ولي مردم ما اهل بصيرتند و دريافته اند که بايد در صحنه بمانند تا توطئه دشمن خنثي شود.
خاتمي اظهار داشت: ترامپ و حاميانش خيز برداشته اند تا مردم را از نظام اسلامي جدا کنند و با کمال وقاحت مي گويند ما با سران نظام مخالف، اما با مردم ايران همراهيم در حالي که همه مي دانند آنها به جان مردم ما افتاده اند.
عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري با اشاره به تحريم ها گفت: آمدن مردم به صحنه هاي انقلاب به اين معني است که ما تودهني به دشمن زده ايم و خواهيم زد.
آيت الله خاتمي با بيان اينکه ما در وسط چهار جنگ فرهنگي، اقتصادي، رواني و رسانه اي قرار گرفته ايم، اظهار داشت: يک جلوه جنگ فرهنگي در ابتذال فرهنگي است که دنياي استکبار مدام بر آتش آن بيشتر مي دمد.
وي افزود: در جنگ اقتصادي نيز ديوانه اي به جان اين ملت افتاده که نه تنها با کشور ما بلکه با بسياري کشورها از جمله چين، کره و هم پيمانانش درگير شده و لحظه اي نيست که عليه ما توطئه نداشته باشد.
امام جمعه موقت تهران افزود: دشمن در جنگ اقتصادي مي خواهد داد مردم را دربياورد و از خانه ها به خيابان ها بکشاند و ضد انقلاب را سوار کار کند.
وي بيان داشت: در جنگ رواني نيز منافقان اعلام کردند که نظام در حال سقوط است در حالي که نظام در مسير اوج و کمال آبديده است و آبديده تر نيز مي شود.
وي افزود: دشمن با راه اندازي جنگ رسانه اي، به دروغ پردازي روي آورده و بنابراين ما در حال جنگ بايد ژست جنگي که همانا خستگي ناپذيري است، داشته باشيم.
آيت الله خاتمي اظهار داشت: اگر يک طرف جنگ ذره اي خستگي از خود نشان دهد طرف مقابل برنده مي شود، بنابراين در جنگ امروز نيز بايد همانند دوران دفاع مقدس بايد ايستادگي و خستگي ناپذيري از خود نشان دهيم.
وي بيان داشت: ملت ايران ملتي است که خسته نمي شود ولي به فضل خداوند دشمن را خسته مي کند.
وي با اشاره به حضور باشکوه مردم در صحنه، پيام اين اجتماع ها را حمايت از نظام اسلامي و محبوبيت رهبري دانست و گفت: هر چه شبکه هاي ماهواره اي بيشتر شيطنت کنند، بر محبوبيت اين بزرگوار افزوده مي شود.
امام جمعه موقت تهران، بيعت عملي با ولايت را از ديگر پيام هاي اين حضور جانانه خواند و گفت: امروز خط ولايت، اميد و نشاط و خط دشمنان پمپاژ نااميدي و ياس است.
خاتمي افزود: دشمنان براي القاي نزديکي سقوط نظام، با عناصر خود از جمله سايت ضد انقلابي آمدنيوز چهره هاي شاخص نظام را در حال فرار تصوير مي کنند تا وانمود کنند که نظام رفتني است ولي بايد بدانند که نظام اسلامي تا ظهور آقا امام زمان (عج) ماندني است.
وي با تاکيد بر وحدت در خط ولايت، اظهار داشت: وقتي با دشمن طرف هستيم نياز به وحدت و همدلي و انصاف داريم زيرا که با انصاف است که مي توان به وحدت رسيد.
آيت الله خاتمي، راه مقاومت را ايستادگي و خستگي ناپذيري دانست و گفت: راه مذاکره را تجربه کرده ايم اما دشمن ذره اي براي مذاکره ارزش قائل نشد بنابراين راهي جز مقاومت باقي نمي ماند.
وي سرمايه کشور را در موشک هاي دوربرد دانست و افزود: موشک ميان برد ما مقر داعش را نابود کرد ولي اکنون آنکه مشت ما را پر کرده محکم در برابر استکبار نگه داشته موشک هاي دوربرد ما هستند که کم هم نداريم.
آيت الله خاتمي اظهار داشت: دشمن فرهنگ اميد به بيگانه را تزريق کرده و مي کند به طوري که از برخي قلم ها و گفتارها پيداست که نسخه شفابخش کشور را در تسليم مي دانند ولي بدانيم هزينه تسليم به مراتب بيشتر از مقاومت است.
وي اظهار داشت: دشمن در پي دو قطبي کردن جامعه است و مي خواهد چنين القا کند که مردم از ولايت جدا هستند ولي به صراحت مي گويم ارزشي هاي هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب خود را مطيع و همراه ولايت فقيه دانسته و مي دانند.
وي گفت: جامعه ما دوقطبي نيست و يک رهبر دارد و همه حول محور ولي فقيه حرکت مي کنند و رهنمودهاي او را اجرايي مي کنند.
رهبر معظم انقلاب، 19 مهرماه سال 91 به استان خراسان شمالي سفر کردند و مردم اين استان هر سال در سالگرد اين روز آييني را در گراميداشت اين روز برگزار مي کنند.
امروز نيز شمار زيادي از اقشار مختلف مردم اين استان با برپايي يک راهپيمايي به اين مناسبت و سر دادن شعارهاي «مرگ بر آمريکا، رهبرم حمايتت مي کنيم» و پيمودن مسير ميدان بازرگاني تا مصلاي حضرت امام خميني (ره) بجنورد با رهبر معظم انقلاب تجديد بيعت کردند.
ط/5132
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما