شناسهٔ خبر: 28685218 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

احمد خاتمی: دشمنان آرزوی‌ سقوط نظام را به گور می‌برند

نماینده مجلس خبرگان نسخه مقاومت را نسخه شفابخش ملت دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،  آیت الله سیداحمد خاتمی در آئین گرامیداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در مصلی بجنورد اظهار کرد: ترامپ دیوانه‌ای است که حتی با هم پیمانان خود متحد نماند و به آنان پشت کرد.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند ضد انقلاب را سوار بر موج کنند و با ایجاد جنگ روانی به مردم ایران القا کنند، نظام در حال سقوط است اما باید این دشمنان بدانند نظام در همین مسیر اصلی خود همیشه به راه ادامه می دهد و دشمنان این آرزو را با خود به گور می برند.

وی با بیان این‌که «در هر جنگی ژست جنگی بسیار مهم است»، تصریح کرد: رسانه های استکبار در ساختن دروغ متخصص هستند و ما در این جنگ روانی ژست جنگی خود را از دست ندهیم. در جنگ اگر یک طرف از خود کمترین خستگی را نشان دهد طرف مقابل برنده مبارزه است در جنگ تحمیلی مردم ایران هیچگونه خستگی از خود نشان نداد و عاقبت چیزی جز پیروزی نبود.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: نسخه مقاومت نسخه  شفابخش ملت است، دشمنان پا روی گلوی ملت گذاشته‌اند هرچه عقب نشینی شود دشمن نیز پیشروی می‌کند.

وی با اشاره به استقبال مردم خراسان شمالی از رهبر انقلاب در سفری که به این استان داشتند، خاطر نشان کرد: حضور مردم خراسان شمالی بیعتی با مقام معظم رهبری بود این بیعت یک بیعت شعاری نبود بلکه عملی بود و مردم به دنیا فهماندند خط ولایت خط امید است و خط دشمنان خط باطل و ناامیدی است.

وی با تاکید بر این‌که «دشمن نابود شدنی است و نظام ماندنی»، اظهار کرد: هنگام مقابله با دشمن باید وحدت و همدلی زیاد باشداین وحدت زمانی اثر بخش است که حول محور ولایت باشد.

خاتمی گفت: خط امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری خط استکبارستیزی و کوتاه نیامدن در مقابل استکبار است، تسلیم نخواهیم شد و تا نفس آخر از این انقلاب دفاع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: ترامپ اخیرا به کشور های اروپایی پیام داده است که با من همکاری کنید تا در طی سه ماه ایران را سرنگون کنیم و بعد از آن ایران را باهم می‌سازیم اما باید بداند که هیچ کجای دنیا به حرف های یک دیوانه اهمیت نمی‌دهد.

وی پشتوانه ایستادگی را موشک های دور برد دانست و ادامه داد: موشک‌های میان برد ما بر سر 40 نفر از سران داعش فرود آمد وآنان را به جهنم فرستاد. انچه مشت ما را محکم کرده موشک های دور برد ماست ، اگر آمریکا دست از پا خطا کند و سعودی را به جان ما بیندازد باید بداند که تل آویو با خاک یکسان می‌شود.

این نماینده مجلس خبرگان با بیان این‌که «بصیرت، یعنی شناخت دشمن»، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد فرهنگ ما نمی‌توانیم را در ایران رواج دهد اما این ملت به دشمن نشان داد که ما می توانیم در مقابل استکبار بایستیم.

وی تصریح کرد: 40 سال است پای علم انقلاب ایستاده‌ایم و چهل سال بعد را نیز ادامه می‌دهیم و دشمن را برای همیشه ناکام می گذاریم.

وی خطاب به افرادی که تسلیم شدن را بهترین راه می‌دانند، گفت: از برخی گفتار ها پیداست که می خواهند بگویند ایران تنها راهش تسلیم است اما این سخن خداوند است که می گوید هر زمان تسلیم شوید مشکلات دنیوی و اخروی شما چندین برابر می شود از همین جهت هزینه تسلیم بسیار بیشتر از ایستادگی است. دشمنان می خواهند بگویند ایران جامعه ای دو قطبی پیدا کرده است اما باید این را بفهمند که ارزش های هر دو جناح اصلاح طلب و اصول گرا ارزش های انقلاب است و خود را همراه با ولایت می‌دانند. جامعه یک ر هبر دارد  و همه حول رهبر هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم باشند نظام پا برجاست. اگر مردم نباشند نظام نیز آسیب می‌بیند. خوشبختانه مردم آگاه هستند و می‌دانند با در صحنه حضور داشتن آن‌ها توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.

امام جمعه موقت تهران در پایان تصریح کرد: آمریکا به دادگاه لاهه دروغ می گوید که مردم ایران را دوست دارندو دارو را تحریم نکردند آنها اگر با مردم دشمنی نداشتند دارو را برای مردم تحریم نمی‌کردند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما