شناسهٔ خبر: 28409832 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

واکنش شهردار تهران به منع به کارگیری بازنشستگان

شهردار تهران در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: بنده تابع قانون هستم اگر بگویند بمان می‌مانم و اگر بگویند برو، خواهم رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمدعلی افشانی در مراسم رونمایی از سردیس شهید سرلشکر خلبان حسین لشکری اظهار داشت: شهرداری تهران افتخار این را دارد که به عنوان شهدای گرانقدر در 5 نقطه تهران سردیس‌هایی را نصب کرده است.

وی ادامه داد: امیدواریم همه ما در عمل قدردان شهدایی باشیم که از همه هستی خود گذشتند تا ما آزاد زندگی کنیم و آن آسایش و آرامشی که امروز در اختیار ماست حاصل خون شهدایی است که فداکارانه از جان خویش گذشتند تا اینکه امروز ما در منطقه پرتلاطم خاورمیانه زندگی کنیم.

بیشتر بخوانید:

دور زدن قانون برای ماندن افشانی در شهرداری تهران

افشانی گفت: در هفته دفاع مقدس از شهیدانی که در مظلومانه‌ترین شرایط برای دفاع از این مرز و بوم به شهادت رسیدند، یاد می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اگر کسی مدعی باشد که پاسدار خون شهیدان است در عمل باید این موضوع را ثابت کند.

شهردار تهران گفت:‌نسل جوان باید بداند در چه شرایط دشواری رزمندگان ما از کشور دفاع کردند و حتی نگذاشتند یک وجب از خاک ایران را اشغال کنند.

افشانی گفت: تجربه 8 سال دفاع مقدس امروز باعث شد که ما راست قامت ایستاده‌ایم.

در ادامه محمدعلی افشانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا  با قانون منع به کارگیری بازنشستگان از شهرداری تهران خواهید رفت، گفت:‌بنده بارها گفته‌ام که به طور کامل تابع قانون هستم اگر قانون بگوید بروم خواهم رفت و اگر بگوید بمانم، خواهم ماند.

امروز از سردیس و تندیس‌های سرداران شهدای دفاع مقدس عباس دوران، گاگلیک طومانیان، سرلشکر حسین لشکری، علی هاشمی و مجتبی هاشمی در 5 نقطه از تهران رونمایی شد.

نظر شما