شناسهٔ خبر: 28353306 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۱۲۱ پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه در خراسان جنوبی انجام شد

R41348/P1357/S6,56/CT11

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با بیان اینکه باید کمر اقتصاد ناکارآمد و کمر بیکاری را بشکنیم گفت: از آغاز فعالیت قرارگاه محرومیت‌زدایی در استان خراسان جنوبی یک هزار و ۱۲۱ پروژه با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومان اجرا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار سید ضیاالدین حزنی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح 65 پروژه محرومیت‌زدایی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: از ویژگی‌هایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی در کشور این است که 75 درصد از پروژه‌ها کوچک، زودبازده و عام‌المنفعه بوده و توسط ساکنان بومی قابل اجرا هستند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه گفت: در  استان خراسان جنوبی در بخش‌های مختلف از جمله مسکن دچار کمبودهایی هستیم و 15 استان در ردیف مسکن برای محرومیت‌زدایی هستند که باید پیگیری شود.

حزنی افزود: در زمینه مدارس با وزیر آموزش و پرورش جلسه داشتیم و مقرر شد تعداد زیادی از مدارس کشور برای محرومیت‌زدایی در نظر گرفته شود که  باید تلاش شود مدارس استان خراسان جنوبی  نیز در ردیف استان‌های مدنظر قرار گیرد. 

وی بیان کرد: از آغاز فعالیت تاکنون در استان خراسان جنوبی یک هزار و 121 پروژه با اعتبار 21 میلیارد و 766 میلیون تومان قرارداد منعقد شده که 15 میلیارد تومان پرداخت شده است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه گفت: در سال 97 اولویت فقط آب و اشتغال بوده است و تا امروز 535 پروژه در بخش قنوات در استان انجام شده و جا دارد بیشتر کار شود.

حزنی گفت: احساس فقر، اختلاف طبقاتی، بی‌عدالتی در توزیع پروژه‌ها سبب افزایش نارضایتی می‌شود و عمده‌ترین مشکل ما در سراسر کشور در درجه اول بیکاری، اعتیاد، طلاق، معیشت و کارآمدی اقتصاد است که باید همه در کنار یکدیگر این مسائل را برطرف کنیم.

وی افزود: برای مردان بزرگ در نظام بن‌بستی وجود ندارد و باید کاری کنیم کمر اقتصاد ناکارآمد و کمر بیکاری بشکند و این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما