شناسهٔ خبر: 28347382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه: آب و اشتغال اولویت اصلی پروژه های عمرانی خراسان جنوبی است/ تأمین مسکن محرومان و معلولان در ۱۰ استان آغاز شد

سپاه نیوز: دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: به واسطه اقلیم منطقه در پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی خراسان جنوبی آب و اشتغال اولویت اصلی است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سید ضیاء الدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: محرومیت زدایی و مردم یاری را پیگیری می کنیم.

 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کار تأمین مسکن محرومان و معلولان را  در ۱۰ استان آغاز کردیم، ادامه داد: در حوزه محرومیت زدایی استان های محروم و مرزی آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان فعالیت ها چشمگیرتر است و برای خراسان جنوبی نیز برنامه های متعددی داریم.

 

سردار حزنی افزود: یکی از مهمترین این اقدامات افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و عمرانی در مناطق محروم و دهستان ها به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

 

وی بیان کرد: در پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی خراسان جنوبی به واسطه اقلیم منطقه آب و اشتغال اولویت اصلی است.

 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امنیت باید همراه با رفع نیازهای اصلی مردم در حوزه آب، برق و گاز باشد چرا که پسندیده نیست در جامعه مردم چنین مشکلاتی در نقاط مختلف داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ لذتی بالاتر از ارتباط با مردم محروم و تأمین نیازهای آنان در حوزه آب و راه و مسکن نیست، یادآور شد: نیاز در نقاط محروم به قدری زیاد است که تلاش شبانه روزی را می طلبد.

 

انتهای پیام/09

نظر شما