شناسهٔ خبر: 28295741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معرفی شهدای استان فارس در پیاده روی اربعین حسینی به‌ زبان ‌های مختلف

مسئول انجمن راویان کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس از معرفی شهدای این استان به زبان‌ های مختلف در موکب‌ های این استان و همچنین مسیر پیاده‌ روی اربعین حسینی در عراق خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سیدرضا متولی، مسئول انجمن روايان دفاع مقدس مركز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسيج و سپاه فجر فارس امروز (2 مهر) در نشست هماهنگی كمیته فرهنگی موكب «احمد بن موسی (ع)» گفت:‌ باید بر روی موضوع معرفی شهدا با جدیت كار كنیم و این طرح به شکل واقعی عملیاتی شود تا تاثیرگذار باشد.

 

وی اظهارداشت:‌ در این راستا ما از یك ماه و نیم گذشته وصیتنامه چندین نفر از شهدای استان فارس در رده‌ های مختلف سپاه، بسیج، ارتش و غیره و از شهرستان‌ های استان انتخاب كرده و به زبان ‌های مختلف ترجمه كرده‌ایم و بنا داریم تا این وصیتنامه‌ ها را به همراه معرفی شهدا به ‌صورت پوستر و بنر در مسیر پیاده‌ روی اربعین و موكب‌ های استان فارس به شکل گسترده توزیع كنیم.

 

مسئول انجمن راویان کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس یادآور شد: معرفی شهدا به زبان ‌های مختلف، برای نخستین بار است كه انجام می ‌شود لذا باید با قدرت در این كار وارد شویم.

 

اهمیت ایجاد وحدت و همدلی میان موكب‌داران ایرانی و عراقی

 

مسئول انجمن روايان دفاع مقدس مركز حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس بسيج و سپاه فجر فارس همچنین بر اهمیت همكاری و همدلی میان موكب‌ داران عراقی و ایرانی تاكید كرد و گفت: خوب است كه موكب‌ داران ایرانی و عراقی در ارائه خدمات به زائران پیاده اربعین حسینی با همدیگر همكاری داشته باشند تا شاهد تاثیرگذاری بیشتری در بحث وحدت مسلمانان باشیم.

 

 

نظر شما