شناسهٔ خبر: 28271468 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

معرفی شهدای استان فارس در پیاده‌روی اربعین حسینی به‌ زبان‌های مختلف

گروه اجتماعی ــ مسئول انجمن راویان کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس از معرفی شهدای این استان به زبان‌های مختلف در موکب‌های این استان و همچنین مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایكنا از فارس، سیدرضا متولی، مسئول كانون روايان دفاع مقدس مركز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسيج و سپاه فجر فارس امروز، اول مهرماه در نشست هماهنگی كمیته فرهنگی موكب احمدبن موسی(ع) گفت:‌ باید بر روی موضوع معرفی شهدا به جد كار كنیم و این طرح به صورت واقعی عملیاتی شود تا تأثیرگذار باشد.
وی اظهار كرد:‌ در این راستا ما از یك ماه و نیم گذشته وصیتنامه چندین نفر از شهدای استان فارس در رده‌های مختلف سپاه، بسیج، ارتش و غیره و از شهرستان‌های استان انتخاب كرده و به زبان‌های مختلف ترجمه كرده‌ایم و بنا داریم تا این وصیتنامه‌ها را به همراه معرفی شهدا به‌صورت پوستر و بنر در مسیر پیاده‌روی اربعین و موكب‌های استان فارس به‌صورت گسترده توزیع كنیم.
متولی یادآور شد: چنین كاری (معرفی شهدا به زبان‌های مختلف) برای نخستین بار است كه انجام می‌شود لذا باید با قدرت در این كار وارد شویم.

اهمیت ایجاد وحدت و همدلی میان موكب‌داران ایرانی و عراقی
مسئول كانون روايان دفاع مقدس مركز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسيج و سپاه فجر فارس همچنین بر اهمیت همكاری و همدلی میان موكب‌داران عراقی و ایرانی تأكید كرد و گفت: خوب است كه موكب‌داران ایرانی و عراقی در ارائه خدمات به زائران پیاده اربعین حسینی با همدیگر همكاری داشته باشند تا شاهد تأثیرگذاری بیشتری در بحث وحدت مسلمانان باشیم.
انتهای پیام

نظر شما