شناسهٔ خبر: 28282670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری سارقان ساعت طلای گران قیمت در مشهد

سه سارق ساعت مچی طلا به ارزش یک و نیم میلیارد ریال، متعلق به یک شهروند قوچانی، امروز در مشهد دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی قوچان گفت: در پی شکایت شهروند قوچانی مبنی بر سرقت ساعت مچی گرانقیمتش، دستگیری عاملان این سرقت به ‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قوچان قرار گرفت.دستگیری سارقان ساعت طلای گران قیمت در مشهد

سرهنگ قدیر مصرخانی افزود: فرد شاکی قصد فروش یک عدد ساعت مچی طلا به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال را داشت که خریداران پس از گرفتن ساعت بدون پرداخت وجه به فروشنده، از محل متواری ‌شدند.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با رد زنی‌ های پلیسی و جمع ‌آوری اطلاعات سه سارق را در شهرستان مشهد شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند و ساعت مچی نیز از مخفیگاه آنان کشف شد.

سرهنگ مصرخانی افزود: متهمان در بازجویی‌ ها به بزه ارتکابی اعتراف کرده و راهی مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی قوچان همچنین از دستگیری سارق سیم و کابل با هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در این شهرستان پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی شیوه ‌های وقوع سرقت، کارآگاهان به یک سارق سابقه ‌دار مظنون شده و با هماهنگی مراجع قضایی وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ مصر خانی گفت: متهم مزبور در بازجویی ‌ها به هفت فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر قابل ‌توجهی سیم و کابل سرقتی کشف شد.

او افزود: متهم یاد شده به ‌منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

قوچان در 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است.

 

نظر شما