شناسهٔ خبر: 28279276 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سارقان ساعت طلای شهروند قوچانی در مشهد دستگیر شدند

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی قوچان گفت: سه سارق ساعت مچی طلا به ارزش یک و نیم میلیارد ریال و متعلق به شهروند قوچانی در مشهد دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ قدیر مصرخانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی شکایت شهروند قوچانی مبنی بر سرقت ساعت مچی گرانقیمتش، دستگیری عاملان این سرقت به ‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قوچان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: فرد شاکی قصد فروش یک عدد ساعت مچی طلا به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال را داشت که افراد خریدار پس از گرفتن ساعت بدون پرداخت وجه به فروشنده از محل متواری ‌شدند.
وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با رد زنی‌ های پلیسی و جمع ‌آوری اطلاعات سه سارق را در شهرستان مشهد شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند و ساعت مچی نیز از مخفیگاه آنان کشف شد.
سرهنگ مصرخانی افزود: متهمین در بازجویی‌ ها به بزه ارتکابی اعتراف کرده و راهی مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی قوچان همچنین از دستگیری سارق سیم و کابل با هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در این شهرستان پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی شیوه ‌های وقوع سرقت توسط کارآگاهان، پلیس به یک سارق سابقه ‌دار مظنون شد و با هماهنگی مراجع قضایی وی را طی عملیات ضربتی دستگیر کرد.
وی اظهار داشت: متهم مزبور در بازجویی ‌ها به هفت فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر قابل ‌توجهی سیم و کابل سرقتی کشف شد.
سرهنگ مصرخانی گفت: متهم یاد شده به ‌منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.
قوچان در 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است.
7501 / 6053

نظر شما