شناسهٔ خبر: 28282252 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

دولت فردا (دوشنبه) را عزای عمومی اعلام کرد

ه­یئت دولت با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی شنبه گذشته به مردم و مدافعان امنیت مردم اهواز؛ فردا را عزای عمومی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ­در اين بيانيه آمده است: حمله تروريستي روز شنبه گذشته به مردم و مدافعان امنيت مردم در اهواز به خوبي نشان داد كه دشمنان ايران هدفي جز نابودي ايران و ايراني را دنبال نمي كنند و در كشتار ضدانساني آنان، زن و كودك، پير و جوان، لر و عرب و كارگر و سرباز، همه از آن رو كه ايراني ­اند، آماج كينه و جنايت آنان قرار مي گيرند. اما گويا از تاريخ ما نياموخته اند كه اينگونه بي رحمي ها به جاي آنكه هراس و تفرقه در مردم ايجاد كند، بر وحدت و همبستگي ملي مي افزايد و سدّ ستبر مقاومت و ايستادگي ملت ايران در برابر تجاوزكنندگان و حاميان تروريست ها را استوارتر مي كند.
دولت جمهوري اسلامي ايران با تسليت به مردم دلاور خوزستان و خانواده هاي صبور و مقاوم شهيدان و مجروحان اين حادثه، روز تشييع پيكر عزيزان ملت (دوشنبه مورخ 1397/7/2) را عزاي عمومي اعلام مي كند و بر تحقق عزم ملت ايران در پاسخ محكم و كوبنده به عاملان زبون و طراحان ذليل اين جنايت تروريستي با درايت و قدرت پاي مي فشرد و از همه دولت ها به ويژه همسايگان مي خواهد كه با اقدام صريح و قاطع، با گروه هاي تروريستي كه در اين جنايت نقش داشته يا از آن حمايت كرده اند، برخورد كنند و مطمئن باشند كه امنيت كشورهاي منطقه، سرمايه يكپارچه و مشترك همه ملت هاي منطقه است و مبارزه دولت و ملت ايران با تروريسم و حاميان آنها و همكاري در حراست از امنيت منطقه با قوت و قاطعيت تا ريشه كن كردن تروريسم از منطقه ادامه خواهد يافت.
***
سپاه پاسداران هم در بیانیه‌ای، با تسلیتء شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز ، با خانواده‌های آنها و مجروحان این حادثه ابراز همدردی کرد.
در این بیانیه، سپاه، با تاکید بر اینکه برای تعقیب و مجازاتء سختء جنایتکاران، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، آورده: به ملت ایران اطمینان می‌دهیم ، که در آینده نزدیک، تروریست‌ها با انتقام ءمهلک و فراموش نشدنی، مواجه خواهند شد.
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی اهواز  ساعت ۸:۳۰ صبح فردا، از حسینیه ثارالله اهواز به سمت چهارراه زند و گلزار شهدای بهشت آباد برگزار می شود.

نظر شما