شناسهٔ خبر: 28279223 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جوان 25 ساله بوکانی در یک آتش سوزی جان خود را از دست داد

مهاباد- ایرنا- مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان گفت: یک جوان 25 ساله در روستای ینگیجه از توابع بخش مرکزی این شهرستان بر اثر آتش سوزی جان خود را از دست داد.

صاحب‌خبر -

ظاهر فیضه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از تماس مردم روستای ینگیجه با سامانه 125 آتش نشانی بوکان مبنی بر اینکه منزلی در روستای ینگیجه از توابع این شهرستان طعمه حریق شده است، بلافاصله ماموران آتش نشانی ایستگاه شماره 3 فرهنگیان به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند که پس از رسیدن به موقعیت حادثه با قفل بودن درب ورودی آن ساختمان از 2 قسمت داخلی و بیرونی مواجه شدند.
وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله با بریدن قفل درب اصلی منزل وارد محوطه ساختمان شده و مشاهده کردند که درب ورودی هال نیز از داخل قفل شده در نتیجه درب را شکسته و به داخل منزل رفتند تا به محل اصلی حریق راه پیدا کرده و اقدام به اطفای حریق کنند.
مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان اظهار کرد: پس از خاموش کردن آتش، آتش نشانان با جسد جوانی 25 ساله مواجه شدند که متاسفانه جان خود را در میان دود و شعله های آتش از دست داده بود.
وی گفت: علت این حادثه و دلیل فوت این جوان توسط ماموران آگاهی نیروی انتظامی در دست بررسی قرار دارد.
به گفته اهالی محل این جوان دارای اختلال حواس بود.
به گزارش ایرنا، روستای ینگیجه در نزدیکی شهر بوکان و در فاصله کمتر از 2 کیلومتری این شهر قرار دارد و یکی از روستاهای مهاجر پذیر این شهر به شمار می رود.
شهرستان بوکان دارای 2 بخش مرکزی و سیمنه بوده و در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/6185/2093

نظر شما